اندروید نوقا برای گلکسی اس 7 اج

سامسونگ در حال تست اندروید نوقا برای گلکسی اس 7 اج است

به تازگی اسنادی منتشر شده است که نشان می‌دهد شرکت سامسونگ در حال آزمایش کردن اندروید نوقا برای گلکسی اس 7 اج (Samsung Galaxy S7 edge) است. در حقیقت مدل SM-G935F گوشی های سامسونگ که یکی از نسخه های گلکسی اس 7 اج به حساب می‌اید جدیدا در بنچمارک گیک بنچ رخ نمایان کرده است. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، نسخه 7.0 اندروید که با نام نوقا شناخته می‌شود برای این گوشی هوشمند به ثبت رسیده است. 

سامسونگ در حال تست اندروید نوقا برای گلکسی اس 7 اج است

این گوشی هوشمند در هنگام معرفی رسمی، به صورت پیشفرض نسخه 6.0.1 اندروید را به همراه داشت. در آن زمان در بخش تک و چند هسته ای تست گیک بنچ به ترتیب امتیازات 1000 (تا 1900) و 4200 (تا 5300) را از آن خود کرده بود. اما همان طور که در تصویر شاهد هستید، به کمک اندروید نوقا، این امتیازات به ترتیب به 2016 و 5587 افزایش یافته‌اند.

نسخه ای از سامسونگ گلکسی اس 7 اج که اندروید 7.0 با آن تست شده مربوط به منطقه امریکا نیست زیرا این گوشی از چیپست اگزینوس 8890 برخوردار بوده و حال آن که این گوشی با تراشه های سری اگزینوس به این منطقه صادر نمی‌شود. تراشه اگزینوس 8890 موجود در این گوشی دارای هشت هسته پردازشی در بخش CPU بوده و از این رو کاملا با نسخه تولید شده توسط شرکت کوالکام قابل تشخیص است. در واقع نسخه ای که دارای تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام است، تنها در کشور چین و منطقه امریکا صادر می‌شود و در بخش CPU چهار هسته ای است.

اندروید نوقا برای گلکسی اس 7 اج

در هر صورت فعلا گوشی های گلکسی اس 7 اج به صورت رسمی در حال استفاده از نسخه 6.0.1 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو هستند. از سویی دیگر این که در یک تست بنچمارک، گوشی هوشمندی از نسخه جدیدتر اندروید برخوردار باشد، به این معنا نخواهد بود که آن نگارش جدید به سرعت برای گوشی شما نیز ارائه گردد. در هر صورت ابتدا نسخه جدید اندروید برای گوشی های آنلاک عرضه خواهد شد. سپس نسخه جدید برای اپراتورها ارسال می‌شود تا در ادامه آزمایش شود که آیا این بروزرسانی جدید از نظر ارتباط مخابراتی مشکلی دارد یا نه.

نظر شما چیست؟ آیا به زودی شاهد عرضه اندروید نوقا برای گلکسی اس 7 اج خواهیم بود؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*