تصاویر تازه‌ای از جدیدترین گوشی تاشوی سامسونگ منتشر شد

تصاویر تازه‌ای از جدیدترین گوشی تاشوی سامسونگ منتشر شد

زمانی که سخن از گوشی تاشو به میان می‌آید، کمتر کسی انتظار یک گوشی هوشمند را می‌کشد. اگر هم شنیده‌ها حاکی از وجود یک گوشی هوشمند تاشو باشد، احتمالا این گوشی یک گوشی هوشمند پایین رده است. شاید گلکسی فولدر 2 نمونه‌ای از این دست باشد اما جدیدترین گوشی تاشوی سامسونگ قطعا این معادلات را به هم خواهد زد.

سامسونگ معتقد است که مردم معمولا به سمت نوستالژیک‌ها گرایش دارند و به همین دلیل، جدیدترین گوشی تاشوی سامسونگ که یک گوشی رده بالا نیز هست، می‌تواند جایگاه خود را در میان کاربران باز کند. همین دیروز تصاویری زنده از این گوشی جدید با نام رمز ویرون (Veyron) و با شماره سریال SM-W2017 به بیرون درز کرد. امروز نیز تصاویر تازه‌ای از این گوشی تاشوی سامسونگ دریافت کردیم که در ادامه آنها را به نمایش خواهیم گذاشت.

جدیدترین گوشی تاشوی سامسونگ با نام ویرون یک گوشی رده بالا محسوب می‌شود

انتظار می‌رود این گوشی تاشوی سامسونگ مجهز به یک صفحه نمایش 4.2 اینچی با وضوح تصویر 1920×1080 و تراشه 4 هسته‌ای اسنپدراگون 820 به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 530 باشد. 4 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر امکانات جدیدترین گوشی تاشوی سامسونگ خواهد بود. گوشی ویرون سامسونگ همچنین مجهز به یک دوربین عقب 12 مگاپیکسلی با تکنولوژی PDAF (فوکوس خودکار با قابلیت تشخیص فاز)  و یک دوربین 5 مگاپیکسلی جهت برقراری تماس‌های تصویری و گرفتن تصاویر سلفی است. همه این امکانات به همراه یک باتری 2000 میلی‌آمپرساعتی و سنسور اثر انگشت، جدیدترین گوشی تاشوی سامسونگ را به یک گوشی رده بالا تبدیل کرده است.

نمی‌توان با اطمینان گفت که این گوشی به بازارهای ایالات متحده راه پیدا کند اما احتمالا یک گوشی تاشو که حسی نوستالژیک مانند در دست گرفتن گوشی محبوب موتورولا RAZR V3 را به همراه امکاناتی در حد یک گوشی رده بالای امروزی به کاربر می‌دهد، پتانسیل این را دارد که محبوبیت بالایی در بازارهای جهانی به دست آورد.

زمان معرفی جدیدترین گوشی تاشوی سامسونگ با نام ویرون و شماره سریال SM-W2017 هنوز در پرده‌ای از ابهام قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*