آنباکسینگ آیفون 7 اپل

تماشا کنید: آنباکسینگ آیفون 7 ، فرزند پرسرعت و ضد آب اپل

در این مقاله قصد داریم با ارائه ویدیوی آنباکسینگ آیفون 7 ، حس تجربه خرید این محصول را به علاقه‌مندان محصولات اپلی القا کنیم. در این ویدیو شما را با تمامی محتویات داخل جعبه پرچم‌دار اپل آشنا کرده و نگاهی گذرا به آن خواهیم داشت.

به نظر می‌رسد آیفون جدید اپل حس و حال ضد و نقیضی را برای علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی به ارمغان می‌آورد. با رد شدن از آشنای قدیمی عاشقان موسیقی (جک 3.5 میلی‌متری هدفون) باید دید که آیا اپل حرکت بدی را آغاز کرده است؟ آیا کاربران می‌توانند طاقت جدایی کلید فیزیکی تاچ آی دی را داشته باشند؟ با این وجود خریداران به سمت سخت افزار جدید تعبیه شده در این محصول هجوم آورده‌اند و با پیش خرید کردن آن می‌خواهند تا اواخر سپتامبر، ماه اکتبر و یا حتی پس از آن، آیفون 7 را در دست بگیرند.

اگر شما جزو افراد خوش شانس بوده باشید تا به امروز آیفون 7 را در دست گرفته‌اید تا استفاده از تازه‌ترین پرچم‌دار کمپانی اپل را تجربه کنید. اما اگر این چنین نیست نگران نباشید؛ ما این شانس را به شما می‌دهیم تا از نزدیک در قاب ویدیویی زیر احساس جعبه گشایی آیفون 7 را تجربه کنید.

ویدیو آنباکسینگ آیفون 7


درون جعبه آیفون 7 طلایی ما شاهد یک جفت هدفون (EarPods) با ورودی یو اس بی لایتنینگ، آداپتور شارژر و یک کاغذ شامل آموزش راه اندازی سریع- اطلاعات گارانتی و چندین استیکر اپل بودیم. علاوه بر این‌ها اگر شما هنوز هم علاقه‌مند به استفاده از هدفون کلاسیک خود بر روی این محصول هستید و یا قصد استفاده از هدفون‌های دیجیتالی جدید اپل را ندارید، این شرکت برای شما در جعبه آیفون 7 یک آداپتور تبدیل لایتنینگ به جک 3.5 میلی‌متری نیز قرار داده است.

به زودی منتظر ارائه بررسی کامل و جامع آیفون 7 از سوی ما باشید؛ اما فعلا شما را دعوت به تماشای این ویدیوی آنباکسینگ آیفون 7 می‌کنیم.

جدول مشخصات آیفون 7

صفحه نمایش4.7 اینچ
رزولوشن750 در 1334 پیکسل
نسبت صفحه به بدنه65.6 درصد
ابعاد138.3 در 67.1 در 7.1 میلی‌متر – 138 گرم
دوربین اصلی12 مگاپیکسل – دیافراگم f/1.8 – فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز، سیستم OIS، فلش LED 4 کاناله
دوربین فرعی7 مگاپیکسل – دیافراگم f/2.2
تراشهApple A19 Fusion – پردازنده 4 هسته‌ای
پردازنده گرافیکیشش هسته‌ای
ظرفیت رم2 گیگابایت
حافظه داخلی32/128/256 گیگابایت
باتری1960 میلی‌آمپر ساعت
درگاه ارتباطیلایتنینگ یو اس بی نسخه 2 ، قابل بازگشت
سیستم عاملآی او اس 10
امکانات اضافیاستاندارد IP67 برای بدنه ضد آب، مقاومت در عمق 1 و نیم متری آب

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*