گلکسی اس 8

سامسونگ گلکسی اس 8 به چیپست اگزینوس 8895 تجهیز می‌شود

همان طور که می‌دانید شرکت سامسونگ سخت در تلاش است تا مشکلات به وجود آمده در مورد گوشی گلکسی نوت 7 و انفجار باتری آن را برطرف سازد. از این رو احتمال می‌دهیم که این شرکت کره ای به جهت متمایل ساختن کانون توجهات خریداران، گوشی هوشمند گلکسی اس 8 (Galaxy S8) خود را زودتر از موعد معین شده و با چیپست اگزینوس 8895 معرفی کند. 

سامسونگ گلکسی اس 8 از تراشه قدرتمند اگزینوس 8895 استفاده خواهد کرد

البته هنوز نمی‌توان موضوع مربوط به معرفی زود هنگام گلکسی اس 8 (Galaxy S8) را به صورت کاملا معتبری تایید کرد؛ بلکه می‌بایست منتظر ماند و دید که آیا اسناد بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد و این که آیا منبع خبری موثق دیگری این موضوع را افشا خواهد کرد یا نه. البته به احتمال بسیار زیاد این موضوع رخ نخواهد داد و در واقع سامسونگ گلکسی اس 8 را زودتر از موعد در قفسه فروشگاه ها نخواهیم دید. علاوه بر آن صحبت کردن در زمینه اطلاعات دقیق مشخصات فنی گلکسی اس 8 نیز کمی زود هنگام خواهد بود. اما در هر صورت شاید جالب باشد بدانید که بر اساس شایعات جدید منتشر شده، گلکسی اس 8 از تراشه اگزینوس 8895 ساخته شده توسط سامسونگ استفاده خواهد کرد.

در واقع به تازگی یکی از منابع چینی این طور اظهار کرده است که گلکسی اس 8 از چیپست اگزینوس 8895 استفاده خواهد کرد. این تراشه جدید می‌تواند به حداکثر میزان فرکانس کاری سه گیگاهرتزی دست پیدا کند. البته لازم است بدانید که قابلیت های این تراشه به قدرت پردازشی بسیار زیاد آن منتهی نخواهد شد بلکه به صورت بسیار شگفت آوری در حداکثر فعالیت های پردازشی این چیپ از توان مصرفی 5 وات استفاده خواهد کرد که میزان بسیار کمی به حساب خواهد آمد.

همچنین از آن جایی که احتمالا گلکسی اس 8 از دوربین دوگانه برخوردار بود، تراشه اگزینوس 8895 با قدرت 70 تا 80 درصدی بهینه شده خود در حوزه پردازش های تصویری می‌تواند کمک حال بسیار خوبی برای پرچمدار جدید سامسونگ باشد. علاوه بر آن تراشه اگزینوس 8895 رقیب جدی چیپست اسنپدراگون 821 کوالکام نیز هست؛ تراشه جدید کوالکام را احتمال در آینده ای نزدیک در سری گوشی های پیکسل گوگل خواهید دید.

در هر صورت شاید بهتر باشد که موارد ذکر شده را تا زمان انتشار خبرهای جدید و البته معتبرتر، در حد یک شایعه قبول کنیم. هر چند به تازگی شایعاتی نیز منتشر شده است که مشخصات فنی گلکسی اس 8 سامسونگ را لو می‌دهد. اما در هر حال نمی‌توان به صورتی کاملا صحیح آنها را تایید و یا تکذیب کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*