ویژگی جدید اینستاگرام

با ویژگی جدید اینستاگرام از دست مزاحم ها راحت شوید

اگر شما نیز از کاربران شبکه های اجتماعی هستید، باید با نظرات آزاردهنده و یا بی اساسی که توسط برخی از کاربران قرار داده می‌شود، آشنا باشید. اما خبری خوبی در این زمینه برایتان داریم؛ مبارزه با اوباش اینترنتی (ترول ها) در اینستاگرام ساده‌تر شده است. ویژگی جدید اینستاگرام که در ماه ژوئن برای این اپلیکیشن معرفی شده بود، امکان کنترل بهتر نظرات را برای کاربران فراهم کرده و حتی کاربران قادر خواهند بود برای پست‌ های خود، عبارات و کلمات مختلفی را فیلتر کنند.

به کمک ویژگی جدید اینستاگرام می‌توانید از نمایش نظارت نامناسب جلوگیری کنید

در مصاحبه‌ای که اینستاگرام با Mashable داشته، دقیقا مشخص نشده که چه عبارت و یا کلماتی در این الگوریتم جدید به صورت مستقیم توسط خود این اپلیکیشن فیلتر خواهد شد. دلیل این موضوع نیز چیزی نیست جز اوباش اینترنتی چرا که اگر الگوریتیمی که برای مقابله با این افراد در نظر گرفته شده مشخص گردد، راه دور زدن آن نیز پیدا خواهد شد.

برای فعال کردن این ویژگی نیز کافی‌ست با رفتن به بخش تنظیمات (Settings) و سپس نظرات (Comments)، با فعال کردن گزینه “مخفی کردن نظرات نامناسب” (Hide Inappropriate Comments)، از ویژگی جدید اینستاگرام استفاده نمایید. همچنین این امکان برای کاربران وجود دارد تا بتوانند با اضافه کردن کلمات و یا عبارات مختلف، از نمایش نظرات آزاردهنده جلوگیری کنند.

ویژگی جدید اینستاگرام

ویژگی جدید اینستاگرام شامل بلاک کردن هشتگ ها و استیکرها نیز می‌شود، در نتیجه می‌توانید کنترل کاملی بر روی نظراتی که توسط کاربران ثبت می‌شوند، داشته باشید. شاید بتوان گفت که نقطه قوت ویژگی جدید اینستاگرام به نحوه عملکرد این الگوریتم مربوط می‌شود. باید بدانید زمانی که کسی نظر نامناسبی را قرار می‌دهد، این نظر از دید دیگر کاربران مخفی خواهد ماند اما خود این کاربر به صورت همیشگی آن را می‌بیند. تصویری که در ادامه قرار گرفته نیز مثالی آن را نشان می‌دهد:

ویژگی جدید اینستاگرام

حال بهتر است نگاهی به تصویر پایینی داشته باشید، تصویری که به فعال بودن حالت فیلتر کردن نظرات نامناسب مربوط می‌شود:

ویژگی جدید اینستاگرام

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*