دانلود آی او اس 10

دانلود آی او اس 10 برای آیفون و آیپد + آموزش آپدیت

پس از ماه‌ها انتظار بزرگ‌ترین به‌روزرسانی سیستم عامل iOS اپل عرضه شد و شما می‌توانید با استفاده از راهنمای زیر به دانلود آی او اس 10 بپردازید و آموزش آپدیت آی او اس را مطالعه کنید. همچنین در ادامه این مطلب نگاهی خواهیم داشت به لیست دریافت کنندگان این به‌روزرسانی تا از پشتیبانی دستگاه خود توسط iOS 10 مطمئن شوید.

امروز 13 سپتامبر معادل 23 شهریور ماه اپل رسماً بزرگ‌ترین به‌روزرسانی سیستم عامل موبایلی آی او اس را در دسترس عموم قرار داد. به طور معمول این به‌روزرسانی به صورت فایل OTA برای تمامی کاربران در سراسر دنیا عرضه می‌شود اما نسبت به منطقه جغرافیایی کاربران این زمان می‌تواند متغیر باشد. بیایید اول از هر چیزی ببینیم که چه دستگاه‌هایی قادر به دانلود آی او اس 10 هستند.

دانلود آی او اس 10 با لینک مستقیم از سرور اپل :‌

آیفون

آیپد

آیپاد

هشدار:

مطمئن شوید که قبل از به‌روزرسانی آیفون خود و دانلود آی او اس 10 شما از دستگاهتان بکاپ گرفته‌اید. در حال حاضر شما می‌توانید با رفتن به مسیر Settings > iCloud > Storage & Backup و کلیک کلید Back Up Now به صورت مستقیم بکاپ را بر روی سرویس ابری آی کلود انجام دهید. حالا دیگر آماده دریافت بزرگ‌ترین به‌روزرسانی تاریخ آی او اس شده‌اید. در این جا 2 راه دیگر نیز برای دانلود آی او اس 10 وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

دانلود آی او اس 10

1 – دانلود آی او اس 10 از طریق فایل OTA

دانلود آی او اس 10این اصلی‌ترین روش برای دانلود آی او اس 10 خواهد بود و تمامی کاربران آی او اسی بر روی دیوایس خود به صورت مستقیم پیامی را مبنی بر آماده بودن این فایل جهت دانلود دریافت می‌کنند. این پیام به طور معمول همانند یک نوتیفیکیشن پاپ آپ بر روی صفحه نمایش دستگاه شما ظاهر می‌شود.

به طبع شما پس از مشاهده تصویر بالا بر روی Details کلیک خواهید کرد تا با به صورت مستقیم وارد بخش آپدیت سیستم شوید. در آن صفحه شما اطلاعات مربوط به آپدیت را مشاهده خواهید کرد و با فشردن کلید Download و سپس Install این به‌روزرسانی بر روی دستگاه شما نصب خواهد شد.

2 – دانلود آی او اس 10 به صورت دستی از آیتونز

بسیاری از کاربران از طریق آیتونز اقدام به دریافت این به‌روزرسانی می‌کنند و از این روش ابراز رضایت می‌کنند. برای این کار شما باید در ابتدا دیوایس آی او اسی خودتان را به کامپیوتر نصب کرده و با رفتن به نرم افزار آیتونز دکمه‌ی “Check for update” را بفشارید. اگر این به‌روزرسانی آماده دریافت بود کافیست بر روی کلید Download & Upadte کلیک کنید تا دستگاه شما پس از دریافت و نصب این به‌روزرسانی به آی او اس 10 ارتقاء یابد.

دانلود آی او اس 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. سلام ، خسته نباشین ،
    دوستان کسی هست که بدونه ، چرا ایکون اپلیکیشن videos که به رنگ ابی هست از روی گوشیم پاک شده یا کلا نیست ، گوشی من ایفون اس ای هست ، ممنون میشم کمکم کنید.

  2. سلام
    من از طریق گوشی آپدیت 10 رو انجام دادم ولی موقع نصب قسمتی که باید شماره تلفن رو وارد کنم تا برام کد رو اسال کنه باید روی کدوم کشور بزارم؟(بصورت پیش فرض روی امریکا بود)

  3. سلام، من امروز موبایلم رو به ای او اس 10 آپدیت کردم ولی موقع راه اندازی علامت اتصال به آیتونز اومده رو گوشیم.من تا به حال از آیتونز استفاده نکردم و الان نمیدونم باید چیکار کنم.ممنون میشم راهنماییم کنید

  4. من گوشی خود را از طریق اپ استور ایپدیت کردم و ios10 نصب کردم ولی الان به هیچ وجه از هیچ گونه سرویس vpn نمی توانم استفاده کنم. اگر می شود من را راهنمایی کنید. با تشکر

  5. سلام من موبایلم را اواس 10 اپدیت کردم موقع راه اندازی صفحه در موبایلم باز شده که iTunes موبایلم را به کامپیوتر وصل کردم از طریق iTunes اپدیت میاد ولی اخر موقع اپدیت ارور 1671 میده در نهایت نه از طریق گوشی و نه ایتیونز انجام نشد والان گوشی با علامت اتصال به ایتیونز مونده و بعد از اتصال به ایتونز هم هیچ اتفاقی نمیفته . ممنون میشم راهنمایی کنیید

  6. سلام من موبایلم را اواس 10 اپدیت کردم موقع راه اندازی صفحه در موبایلم باز شده که iTunes موبایلم را به کامپیوتر وصل کردم از طریق iTunes اپدیت میاد ولی اخر موقع اپدیت اور 1671 میده و الان اصلا کاری با موبایل نمیشه کرد لطفا راهنمایی کنید

    • درود بر شما
      کلید پاور رو همراه با کلید هوم تا زمان مشاهده کردن لوگو اپل نگه دارید و سپس Slide to power off رو بفشارید. چک کنید اگر مشکل برطرف نشده بود کافیه گوشی رو به آیتونز وصل کرده و ریستور کنید.