تغییر نام لانچر نکسوس به پیکسل لانچر

لانچر نکسوس به «پیکسل لانچر» تغییر نام پیدا کرد؛ دیگر خبری از نکسوس نیست؟

اخیراً تصاویری از لانچر نکسوس به بیرون درز کرده که با تغییر نام به «پیکسل لانچر» (Pixel Launcher) تبدیل شده است. این تغییر نام ظاهراً به جهت تغییر نام گوشی های نکسوس به پیکسل بوده و غول جستجوی جهان نیز تصمیم گرفته این لانچر را با دیوایس‌های جدیدی که ماه آینده رونمایی خواهد کرد، منتشر سازد.

در این برهه از زمان آنقدر شایعات پیرامون فاصله گیری گوگل از برند نکسوس و استفاده از برند پیکسل در محصولات آینده این شرکت وجود دارد که دیگر باید چنین چیزی را باور کنیم؛ بنابراین حذف سری نکسوس از خط تولید گوگل هرگز غافلگیرکننده نخواهد بود و گوگل نام لانچر اختصاصی خود را به پیکسل لانچر (Pixel Launcher) تغییر داده است.

همانطور که در خبرهای زیادی به این قضیه اشاره کرده‌ایم، گوگل به زودی دو گوشی هوشمند با طراحی شرکت اچ تی سی و به نام گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال معرفی خواهد کرد. با کنار هم گذاشتن قطعات این پازل در کنار هم تقریبا دیگر می‌توان گفت که تا چندی دیگر باید شاهد جایگزینی برند پیکسل به جای نکسوس باشیم و عرضه دیوایس‌های کمپانی گوگل تحت این نام جدید باشیم.

تغییرات حداقلی پیکسل لانچر نسبت به لانچر نکسوس

تصاویری از تازه‌ترین نسخه لانچر جدید گوگل تحت نام پیکسل لانچر به بیرون درز پیدا کرده اما هیچ تغییری جز نام این لانچر در آن دیده نمی‌شود. درست همانند نسخه‌های قبلی لانچر نکسوس این لانچر نیز آیکون‌هایی دایره‌ای شکل را ارائه می‌دهد و دکمه جستجوی گوگل نیز به جای یک ویجت تمام صفحه در قسمت بالایی دیده می‌شود. یکی دیگر از نکات جالبی که در خصوص این لانچر وجود دارد نمایش زیبای تاریخ است که با افکت سایه‌دار خود نمای زیبایی را به صفحه اصلی گوشی شما می‌دهد.

اگر از رابط کاربری گوشی هوشمند خود راضی نیستید و قصد دارید یک تجربه خوب و استوار را با گوشی اندرویدی خود داشته باشید، توصیه ما به شما نصب لانچر پیکسل است که احتمالا همراه با گوشی‌های جدید پیکسل در ماه آینده عرضه خواهد شد. هرچند ما نمی‌دانیم که آیا گوگل Pixel Launcher را برای دیوایس‌های دیگر نیز ارائه خواهد کرد یا تنها مختص کاربران پیکسلی است!

این رابط کاربری به نظر جذاب و مرتب می‌آید و می‌تواند به خوبی کار کند. احتمالا این لانچر به جهت تغییر نام گوشی‌های نکسوس بوده است اما چنین تصمیمی می‌تواند از سوی گوگل کمی عجیب و غریب تلقی شود!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دیگه کی جرات داره گوشی بخره

    همین الان با ترس و لرز گوشیم galaxy s4 رو تو دستم گرفتم
    منفجر نشه!