سامسونگ غیر فعال شدن گوشی‌های گلکسی نوت ۷ بعد از ۳۰ سپتامبر را تکذیب کرد

غیر فعال شدن گوشی‌های گلکسی نوت ۷ بعد از ۳۰ سپتامبر تکذیب شد

اگر با اتفاقات پیرامون داستان انفجار گلکسی نوت ۷ همراه بوده باشید، احتمالا می‌دانید که در چند روز اخیر شایعات زیادی از گوشه و کنار جهان به گوش رسیده است که سامسونگ قصد دارد تمام گوشی‌های گلکسی نوت ۷ را از تاریخ ۳۰ سپتامبر (۹ مهر ماه) را غیر فعال کند و جلوی رخ دادن حوادث بیشتر را بگیرد.

چندین و چند گزارش که برخی از آنها هم از سوی منابع معتبر منتشر شده اند، حکایت از این دارند که غیر فعال شدن گلکسی نوت ۷ از تاریخ ۳۰ سپتامبر به بعد رخ خواهد داد تا تمام نمونه‌هایی که از این دیوایس هنوز در بازار حضور دارند، غیر فعال شوند و به مرحله‌ی انفجار و آتش‌سوزی نرسند. این کار به این دلیل انجام میشود که دیگر ریسک رخ دادن خطر برای هیچ کاربری وجود نداشته باشد و آنهایی که هنوز دیوایس خود را تحویل نداده‌اند، برای این کار ترغیب شوند.

اما سامسونگ لحظاتی پیش و به طور رسمی تمام این شایعات را تکذیب و اعلام کرد که نه در تاریخ ۳۰ سپتامبر و نه در هیچ تاریخ دیگری قصد ندارد گلکسی نوت ۷ در دست کاربران و فروشگاه‌‌های مختلف را غیر فعال کند و تمام این اخبار، شایعه هستند. مدیران این برند کره‌ای در گفتگویی که با خبرگزاری AndroidCentral انجام داده اند، به طور رسمی اعلام کرده‌اند که خبر غیر فعال کردن نوت ۷ حقیقت ندارد و اگر هم قرار باشد چنین کاری انجام شود، حتما قبل از آن و بر روی وبسایت رسمی سامسونگ به اطلاع کاربران خواهد رسید.

وضعیت ماجرای انفجار گلکسی نوت ۷ کاملا پیچیده شده است و مطمئنا غیر فعال کردن این دیوایس‌ها از راه دور نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه باعث خشمگین‌تر شدن صاحبان این دیوایس‌ها نیز خواهد شد. تعدادی از کاربران هنوز از موضوع تحویل و تعویض گلکسی نوت ۷ خود اطلاع ندارند و تعداد زیادی هم هنوز برای این کار اقدام نکرده اند. به همین دلیل کمپانی کره‌ای به دنبال این است که با یک تصمیم درست کاری کند که تا جمع آوری کامل تمام نمونه‌‌های نوت ۷ از بازار، ریسک خطر انفجار و آسیب دیدن برای کاربران به حداقل برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*