گوشی گوگل پیکسل

دو گوشی گوگل ، نخستین دیوایس‌های بین‌المللی حاوی اسنپدراگون 821

در حالی که کمتر از یک ماه تا رونمایی رسمی از دو گوشی گوگل باقی نمانده، به نظر می‌رسد که این محصولات، نخستین گوشی‌های هوشمند بین‌المللی باشند که از تراشه اسنپدراگون 821 بهره می‌برند. هرچند گوشی زنفون 3 دلوکس با بهره گیری از این چیپ روانه بازار شده اما تنها شما در بازار تایوان می‌توانید آن را تهیه کنید و فروش بین‌المللی را تجربه نکرده است.

ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم کمتر از یک ماه دیگر رسماً دو گوشی گوگل به نام‌های پیکسل و پیکسل ایکس ال که چندین مدت است شاهد درز اطلاعاتشان هستیم رونمایی شوند. در تازه‌ترین گزارش‌ها آمده است که این دو محصول احتمالاً نخستین دیوایس‌های بین‌المللی و بزرگی هستند که مجهز شده به تراشه‌ی اسنپدراگون 821 شرکت کوالکام روانه بازار خواهند شد.

این در حالی است که اخیراً کمپانی ایسوس گوشی هوشمند زنفون 3 دلوکس تجهیز شده به این تراشه قدرتمند را روانه بازار کرده است، اما این محصول تنها بازار داخلی تایوان را شامل شده و به بازارهای جهانی راه پیدا نخواهد کرد. البته در اینجا یکی دیگر از محصولاتی که انتظار می‌رود حاوی تراشه اسنپدراگون 821 باشد، گوشی معرفی نشده شیائومی می 5 اس (Xiaomi Mi 5s) خواهد بود که باز هم بعید به نظر می‌رسد شاهد عرضه جهانی این محصول به خارج از بازارهای چین و اطراف آن باشیم.

گوشی ایسوس زنفون 3 دلوکس مشابه گوشی گوگل

گوشی ایسوس زنفون 3 دلوکس

به گزارش اندروید پلیس، طرفداران گوگل که شاید بیشتر به خاطر جستجوگر قدرتمندش به آن اطمینان دارند، بی‌صبرانه در انتظار عرضه دو مدل جدید گوشی گوگل در ماه آینده هستند تا بتوانند طعم این تراشه مدرن و قدرتمند را بچشند.

در ادامه این گزارش آمده است که دو گوشی گوگل پیکسل نخستین محصولات حاوی اسنپدراگون 821 خواهند بود که روانه بازار ایالات متحده می‌شوند. تا به امروز تمامی شایعات و اخبار به بیرون درز کرده بر وجود این تراشه و رم 4 گیگابایتی در این محصولات تأکید داشته‌اند تا ما بتوانیم با قطعیت بیشتری از وجود چنین تراشه‌ای در نخستین گوشی‌های برند گوگل (غیر نکسوس) خبر دهیم.

اگر این گزارش به سمت و سویی واقعی پیش رود، بدون شک طرفداران نکسوس‌های گوگل نخستین کسانی خواهند بود که مشتاقانه در انتظار عرضه این محصولات هستند.

مشخصات قابل انتظار از دو گوشی گوگل

از دیگر نکات برجسته‌ای که مربوط به دو گوشی گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال نمایان است، باید به استفاده از دوربین‌هایی 12 مگاپیکسلی، صفحه 5 اینچی فول اچ‌دی و صفحه 5.5 اینچی 2K اشاره کرد. این دو هندست پس از ال جی وی 20 دومین محصولاتی خواهند بود که به طور رسمی از اندروید 7 میزبانی خواهند کرد. هرچند گفته می‌شود گوگل در این سیستم عامل بهبودهایی را نیز نسبت به نسخه اولیه انتشار یافته در چند هفته گذشته حاصل خواهد کرد.

بر اساس آخرین شنیده‌ها این دو محصول در تاریخ 4 اکتبر (13 مهر) رسماً رونمایی شده و از بعد مراسم نیز پیش فروش آن‌ها آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دوستان بنظرتون شما اگه طراحی نکسوس جدید شبیه به عکسای این مطلب باشه باشه زشته؟!!