آخرین تصاویر رندر پیکسل ایکس ال (نکسوس مارلین) گوگل

آخرین تصاویر رندر پیکسل ایکس ال (نکسوس مارلین) گوگل

به تازگی تصاویر رندر نکسوس مارلین که با نام پیکسل ایکس ال نیز شناخته می‌ شود و البته به سفارش گوگل توسط شرکت تایوانی اچ تی سی در حال ساخته شدن است، در رسانه‌های خبری انتشار یافته که در این تصاویر به طور کاملا واضحی دیده می‌شود که این گوشی جدید یک قاب ژله ای محافظ از سوی شرکت TPC را بر تن کرده است. 

آخرین تصاویر رندر پیکسل ایکس ال (نکسوس مارلین) گوگل

به احتمال بسیار زیاد این گوشی جدید در تاریخ چهارم ماه اکتبر در کنار نسخه کوچکتر که پیکسل نام داشته (و البته با نام نکسوس سیلیفیش نیز شناخته می‌شود) به صورت رسمی توسط شرکت گوگل معرفی خواهد شد. بر اساس شواهد و اسناد منتشر شده تا به امروز، انتظار می‌رود که گوشی هوشمند پیکسل ایکس ال گوگل از یک نمایشگر 5.5 اینچی با دقت 1440 × 2560 پیکسل به همراه تراشه بسیار قدرتمند اسنپدراگون 820 شرکت کوالکام (CPU چهار هسته ای)، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 530، میزان حافظه رم چهار گیگابایتی و همچنین دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی استفاده نماید.

تا به امروز تصاویر بسیار زیادی از گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس ال گوگل در فضای مجازی منتشر شده است. بر همین اساس حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت این گوشی‌ها درست در زیر لنز دوربین اصلی در بخش پشتی دستگاه قرار گرفته است. اما موضوعی که در این بخش بیشتر توجه‌تان را به خود جلب خواهد کرد، مربوط به قرارگیری حرف G در بخش خلفی این گوشی‌ها است. این نماد به آن معنا است که گوشی‌های مزبور، مربوط به شرکت گوگل (Google) می‌شوند. در هر صورت این نماد، تنها موردی است که تا به امروز توانسته‌ایم بر روی بدنه این سری از گوشی‌های هوشمند تا به این تاریخ مشاهده کنیم.

علاوه بر آن خبرها و شایعات جدید نشان می‌دهند که این دو گوشی به طور پیشفرض از نسخه 7.1 سیستم عامل اندروید موسوم به نوقا استفاده خواهند کرد. در نهایت نظر شما در مورد طراحی گوشی جدید گوگل چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*