تبلت جدید سامسونگ مجهز به اسنپدراگون 625 در بنچمارک گیک بنچ ظاهر شد

تبلت جدید سامسونگ در تست‌های بنچمارک گیک بنچ ظاهر شد

مشخصات تبلت جدید سامسونگ با شماره سریال SM-T587P در تست‌های بنچمارک گیک بنچ نمایان شد. این تبلت از یک پردازنده‌ی 8 هسته‌ای اسنپدراگون 625 با سرعت 2.02 گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 506 قدرت گرفته است. با گجت نیوز همراه باشید.

در این تست، مقدار رم تبلت جدید سامسونگ 2 گیگابایت اعلام شده و سیستم عامل پیش‌فرض نصب شده در آن نیز اندروید 6.0.1 است. این تبلت با این مشخصات به احتمال زیاد جدیدترین مدل از سری تبلت‌های رده پایین گلکسی E سامسونگ باشد.

علی‌رغم اینکه تست‌های بنچمارک گیک بنچ معمولا اطلاعات کمتری نسبت به بقیه سرویس‌ها ارائه می‌دهد، اما ذکر شماره سریال تبلت جدید سامسونگ در این تست بنچمارک می‌تواند نشانه‌ی خوبی برای شناخت بهتری از آن به شمار آید. همانطور که می‌دانید شماره سریال مدل‌های مختلف سری گلکسی E سامسونگ شامل SM-T560 و SM-T561 و SM-T567 است. به علاوه اینکه، نسل اول این سری از تبلت‌ها مجهز به 1.5 گیگابایت رم بود.

خروجی این تست بنچمارک نشان داد که تبلت جدید سامسونگ با شماره سریال SM-T587P در تست تک‌هسته‌ای گیک بنچ موفق به کسب نمره‌ی 808 و در تست چندهسته‌ای امتیاز 3180 را به دست آورد. این نتایج برای تعریف یا تخریب این تبلت جدید سامسونگ کافی نیست. در اوایل مرداد ماه بود که تبلتی با همین مشخصات، نمایش بهتری را با امتیاز تست تک‌هسته‌ای 903 و چندهسته‌ای 4207 از خود به جا گذاشت. امیدواریم که در آینده‌ای نزدیک اطلاعات بیشتری از این تبلت جدید سامسونگ به دست بیاوریم.

تبلت جدید سامسونگ مجهز به اسنپدراگون 625 در بنچمارک گیک بنچ ظاهر شد

گیک بنچ یک پلتفرم محاسبه پردازنده است که با تست تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای یک سیستم، به آن سیستم امتیاز جداگانه‌ای (به ازای هر تست) می‌دهد. در حال حاضر، نرم افزار بنچمارک گیک بنچ برای دانلود در سیستم عامل‌های مک، ویندوز، لینوکس، اندروید و iOS در دسترس است.

مشخصات تبلت جدید سامسونگ (SM-T587P)

امتیاز تست تک هسته‌ای808
امتیاز تست چندهسته‌ای3180
سیستم عاملاندروید 6.0.1
شماره سریالسامسونگ SM-T587P
پردازندهکوالکام ARM با سرعت 2.02 گیگاهرتز 8 هسته‌ای
رم2 گیگابایت
مادربوردmsm8953

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*