خودرو اپل

بخش‌هایی از پروژه خودرو اپل تعطیل شد؛ آیا واقعاً اتومبیلی در کار است؟

خودرو اپل یکی از پروژه‌های مرموز این کمپانی با نام پروژه تایتان است که مدت زمان طولانی از آغاز آن می‌گذرد و ما پس و پیش اخباری را در ارتباط با آن می‌شنویم. در تازه‌ترین گزارش‌ها، نیویورک تایمز ادعا می‌کند که اپل بخش‌هایی از این پروژه را پس از تست‌های مقدماتی تعطیل کرده و قصد بازنگری در اجرای آن‌ها را دارد. بنابراین احتمالاً مدت زمان بیشتری نسبت به قبل برای دیدار با اتومبیل اپل پیش رو خواهیم داشت.

یکی از راز و رمز‌های پنهان در تکنولوژی و صنعت اتومبیل سازی، در حال کار بودن اپل بر روی یک خودرو الکتریکی یا خودران با پروژه‌ای به نام “Project Titan” است. با توجه به آن چه که ما شنیده‌ایم، تایتان یک پروژه کاملاً بزرگ از سوی اپل بوده و گفته شده که این شرکت به طور جدی مدتهاست در کارخانجات خود در حال آزمایش قسمت‌های مختلف این خودرو است.

با این حال به نظر می‌رسد که آینده‌ی نامشخصی در انتظار خودرو اپل است. بنا به گزارش جدیدی از سوی نیویورک تایمز، آن‌ها اخیراً متوجه شدند که اپل قصد دارد در استراتژی‌های مربوط به خودرو خود را باز اندیشی کند. ظاهراً ده ها تن از کارمندان مشغول بر روی این پروژه به جهت باز اندیشی استراتژی ساخت خودرو اپل اخراج شده‌اند و حتی چندین بخش این پروژه هم بر اساس این گزارش تعطیل شده است.

بازنگری بر روی استراتژی خودرو اپل به دلایلی نامعلوم!

هنوز به طور واضحی مشخص نیست که چه چیزی اپل را وادار به تجدید نظر درباره خودرو الکتریکی یا خودرانش کرده است! با این حال به گفته نیویورک تایمز اینگونه می‌توان برداشت کرد که شرکت کوپرتینویی سازنده گوشی‌های هوشمند با آزمودن نمونه‌های اولیه خودرو اپل متوجه شده که آن‌ها خیلی عقب‌تر از برنامه در نظر گرفته بوده و با مرحله تجاری سازی فاصله زیادی دارند. همانطور که تیم کوک مدیرعامل این شرکت اوایل سال جاری اشاره کرده بود، مشتریان احتمالاً باید مدت زیادی صبر کنند. وی همچنین در ادامه صحبت‌های خود توضیح داده است:

آیا زمان کودکی خود و هنگامی که جشن کریسمس هیجان زده بودید را به یاد میاورید؟ این قضیه نیز دقیقاً به همین شکل است و باید خودتان را برای کریسمس آماده کنید.

با توجه به این گزارش به نظر می‌رسد که احتمالاً مدت زمان بیشتری از گذشته را باید برای نخستین دیدار با خودرو اپل (Apple Car) صبر کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*