گوشی Galaxy S8 با نمایشگر دو طرف منحنی و در دو اندازه متفاوت معرفی خواهد شد

سامسونگ گلکسی نوت 7 معرفی شد و اکنون نوبت به گوشی Galaxy S8 رسیده تا در گرداب شایعات اسیر شود. آخرین خبرها درباره پرچمدار 2017 سامسونگ نشان می‌دهد که این دستگاه درست به مانند مدل‌های گلکسی S7 edge و گلکسی Note 7 با یک نمایشگر دو طرف منحنی خودنمایی خواهد کرد.

اگرچه اختلاف هایی در شیب زوایای نمایشگر منحنی آنها دیده می‌شود؛ اما به نظر می‌رسد که ایده طراحی کلی همان است. سامسونگ می‌گوید که دپارتمان نمایشگر این کمپانی وظیفه دارد تا دو صفحه نمایش با اندازه های متفاوت تولید کند. نمایشگر 5.5 اینچی که متعلق به گلکسی اس 8 اج خواهد بود و نمایشگر 5.1 اینچی که برای گوشی Galaxy S8 استفاده خواهد شد. این خبر می‌تواند در واقع به معنای آن باشد که هیچ نسخه صفحه تختی از سامسونگ گلکسی اس 8 دیده نخواهد شد. بنابراین سامسونگ گویا برای تولید صفحه نمایش پرچمداران خود به طور کامل به سمت نمایشگرهای دو طرف منحنی حرکت کرده است.

گوشی Galaxy S8 پرچمدار نسل بعدی سامسونگ احتمالا به دوربینی دوگانه مجهز شود

گفته می‌شود که نمایشگر سامسونگ Galaxy S8 دارای رزولوشن 4K بوده که ظاهرا سامسونگ آن را برای تجربه واقعیت مجازی ارائه خواهد داد. تولید نمایشگرهای 4K منحنی برای سامسونگ کار دشواری نخواهد بود، اما چیزی که مهم است، حجم تولیدی این گونه صفحه نمایش‌ها خواهد بود. سال گذشته این کمپانی نتوانست به اندازه کافی برای گلکسی S6 edge نمایشگر منحنی تولید کند و در نتیجه این امر باعث از دست دادن سهم زیادی از بازار برای سامسونگ شد و مدیرعامل Samsung Mobile آن را مایه دل شکستگی نامید (البته این کمپانی با اتفاقاتی که برای نوت 7 به وجود آمد، این روزها از این قبیل کلمات زیاد استفاده می‌کند). با تمام این تفاسیر مطمئنا شرکت Samsung Display موظف است تا به اندازه کافی نمایشگر منحنی برای پرچمدار سال آینده سامسونگ تهیه کند.

گوشی Galaxy S8

یکی دیگر از چیزهایی که ممکن است در گوشی Galaxy S8 سامسونگ دیده شود، دوربین دوگانه خواهد بود. اپل و سامسونگ به شدت در حال آزمایش سیستم های دوربین دوگانه بر روی محصولات آینده خود هستند. اپل در حال حاضر با رونمایی از گوشی آیفون 7 پلاس خود در هفته گذشته این ایده را اجرایی کرده و این در حالی است که شایعه وجود دوربین دوگانه در گوشی گلکسی اس 8 و احتمالا گلکسی اس 8 اج به تازگی شکل گرفته است.

شایعاتی که از قبل درباره دوربین دوگانه گلکسی S8 شنیده می‌شد، نشان می‌دهد که دوربین دوگانه این دستگاه شامل یک دوربین 12 مگاپیکسلی ساخت خود کمپانی سامسونگ – احتمالا شبیه به دوربینی که در گلکسی S7 به کار رفته – بوده و ماژول دیگر احتمالا یک دوربین 13 مگاپیکسلی ساخت کمپانی سونی باشد.

بنابراین صفحه نمایش دو طرف منحنی و دوربین دوگانه اولین شایعاتی است که درباره پرچمدار بعدی سامسونگ مطرح می‌شود. باید دید که نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار غول تکنولوژی کره چگونه عملکردی خواهند داشت، فعلا که سامسونگ به شدت درگیر اتفاقاتی است که برای نوت 7 پیش آمده، باید دید این کمپانی چگونه از پس این مشکل بر خواهد آمد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

16 دیدگاه

  1. فقط برند اصلی بلک برری

  2. من چندوقت پیش گوشی ال جی خریدم خیلی ازش راضی هستم فقط یه مشکلی داره که برای من هم خیلی مهم بود اونم دوربینشه .دوربین سلفیش زیاد کیفیت نداره اما از بقیه جهات فوق العادس. از نظر من سامسونگ یه ویژگی خوب داره اونم دوربینشه

  3. هر گوشی ای یه نقطه قوتی داره
    مثلا ایفون نقطه قوتش فقط مارکشه
    سامسونگ نقطه قوتش صفحه نمایششه
    و ….
    بین همه برندا الجی هست که فقط یه نقطه ضعف داره اونم باطریشه .وگرنه الجی نقطه قوت زیاد داره هم سخت افزاری هم نرم افزاری
    بقیه گوشیا ی نقطه قوت دارن
    الجی فقط ی نقطه صعف داره بقیه همش نقطه قوته نسبت به اون یکی برندا

  4. بعضی ها حرف نرن بهتره…

  5. من از اول طرفدار سامسونگ بودم و هستم و الانم S6 edge 64 GB دارم و خیلی هم ازش راضی ام شما که میگید سامسونگ در حد اپل و هواوی هم نیست حرف نزنی نمیگن لالی

  6. فقط ایفون.سامسونگ فقط یه صفحه نمایش داره اونم انیمیشنی.

  7. یه اشتباه کوچک تو نوت 7 باعث 3 4 مورد ترکیدن باتری شده الان من اس 7 ادج دارم هر گوشی ای رو بیاری مقابلش کم میاره 😐

  8. سامسونگ s همیشه بهترینه . مشکلات سری نوت به s هیچ ربطی نداره

  9. با عرض سلام خدمت دوستان
    من از وقتی که گوشی خریدم با نوت سرو کار داشتم یعنی به جز نوت دیگه گوشی به دستم نگرفتم
    نوت،نوت2،نوت۳،که الان نوت ۵دارم
    چند هفته ای که نوت۷ روانه بازار شده منم دارم سریع وارد عمل میشم که یکی بگیرم اما از وقتی که دارم از تو گوگل در باره نوت۷مطالبی رو می خونم از انفجار باطریش روبه رو شده
    قیمتش هم انچنانیه که اگه باطریش منفجر بشه دیگه به خاک سیاه مینشونه ادمو
    ۲میلیون۲۰۰هزار قیمتی که دیشب گرفتم
    ااما دوستام تو دبی می گن اونجا ۱۵۰۰قیمتشه
    یعنی من دست نگه دارم تا فبلت نوت۷بیشتر بیاد بازار یا نه برم یکب
    ی بگیرم

  10. من که دیگه هیچ امیدی به بخش موبایل سامسونگ ندارم. محصولاتش افتضاحه افتضاح؟!