آیفون 7

40 دلار هزینه برای استفاده از هدفون لایتینگ همزمان با شارژ شدن آیفون 7

دو گوشی هوشمند آیفون 7 (Apple iPhone 7) و آیفون 7 پلاس (Apple iPhone 7 Plus) بالاخره در رویداد چند شب قبل اهالی کوپرتینو معرفی شدند و چند روزی است که دیگر خبری از شایعات مربوط به مشخصات احتمالی این محصولات نیست. بیشتر پیش بینی‌های لو دهندگان در این مراسم درست از آب در آمد، از دوربین دوگانه در آیفون 7 پلاس گرفته تا حذف جک 3.5 میلیمتری هدفون و قرار گرفتن هدفون‌هایی با کابل لایتینگ در جعبه. با توجه به حذف درگاه جک هدفون‌ها حالا کاربران به لوازم جانبی خاصی نیاز دارند. با مشروح خبر همراه گجت نیوز باشید.

همانطور که می‌دانید، اپل برای این درگاه بسیار متداول و کاربردی دلایل خاصی داشت؛ جای بیشتر برای تکنولوژی جدید خنک سازی، طراحی ضد آب دستگاه و… این شرکت به همین دلیل اقدامات خاصی را جهت رفاه خریداران انجام داده است. درون جعبه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس یک مبدل کوچک لایتینگ به جک 3.5 میلیمتری قرار گرفته است. با این حال استفاده از این مبدل یک محدودیت بزرگ برای کاربران به وجود می‌آورد؛ هرگز نمی‌توان همزمان در حین شارژ شدن گوشی، از هدفون‌ها بهره برد و یا بالعکس.

خوشبختانه برای این مسئله نیز یک راهکار مناسب وجود دارد، اما اولا این راهکار به هیچ وجه رایگان نیست و دوما توسط اهالی کوپریتنو پیش روی کاربران قرار نگرفته است. سرویس Belkin به زودی وسیله جانبی جدیدی را روانه بازار می‌کند که شامل دو خروجی بوده و مشکل محدودیت کاربران در شارژ کردن و شنیدن مسیقی را برطرف می‌کند. نحوه کار این گجت کاملا مشخص است؛‌ یک وسیله با دو خروجی در یک طرف و یک خروجی در طرف دیگر که همه این خروجی ها از کابل لایتینگ پشتیبانی می‌کنند. کاربران حتی می‌توانند هدفون قدیمی خود با خروجی 3.5 میلیمتری را از طریق مبدل اصلی اپل به یک طرف آن وصل کنند. مسئولان این سرویس اعلام کردند که در طراحی و ساخت این محصول همکاری نزدیکی با کمپانی اپل داشته‌اند و این احتمال وجود دارد که محصول مذکور در فروشگاه اپل قرار گیرد.

آیفون 7

این آداپتور از هر چیزی که بخواهید پشتیبانی می‌کند، از شارژ‌ دستگاه با بالاترین سرعت ممکن گرفته تا پشتیبانی از خروجی صدای 24 بیتی و 48 کیلوهرتزی، ریموت کنترل و میکروفون‌. اما نکته مثبت در این بخش چیست؟ تمامی این ها را می‌توان با پرداخت مبلغ 40 دلار در اختیار داشت. 40 دلار برای تمامی این امکانات، یک پیشرفت در زمینه قیمت برای لوازم جانبی اپل! نظر شما در مورد این خبر و وسیله جانبی طراحی شده توسط Belkin چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*