انفجار گلکسی نوت 7

انفجار گلکسی نوت 7 اینبار در داخل خودروی فردی در فلوریدا

اخبار و گزارشات مربوط به انفجار گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) تمامی ندارند؛ پس از انتشار اولین گزارشات گمان کردیم که این مشکل باتری همگانی نیست و بسیار کم اتفاق می‌افتد، اما با رسیدن خبرهای بیشتر و همچنین اعتراف مسئولان سامسونگ متوجه جدیت موضوع شدیم. این گزارش یک هشدار دیگر برای کاربرانی است که هنوز هم گوشی نوت 7 خود را نگه داشته‌اند به این امید که منفجر نمی‌شود و یا آن را سامسونگ تعویض می‌کند. با مشروح خبر همراه گجت نیوز باشید.

یکی از شهروندان ایالت فلوریدا به نام ناتان دورناچر و خانواده‌اش در حال خالی کردن محصولات خریداری شده از اتومبیل خود بودند. او گوشی گلکسی نوت 7 خود را درون ماشین قرار داده بود تا شارژ شود و در نتیجه همه چیز به آتش کشیده شد!

خوشبختانه آتش‌ نشان‌ها توانستند از پخش شدن آتش به اطراف جلوگیری کنند. وی در پست فیس بوک خود به این مسئله اشاره کرد که با اینکه فکر نمی‌کرد انفجار گلکسی نوت 7 عامل اصلی حادثه باشد، اما تمامی شواهد از این موضوع خبر می‌دهند. او همچنین اعلام کرد که چندی پیش با بخش پشتیبانی سامسونگ تماس گرفته بود و آنها قول داده بودند با وی تماس بگیرند اما هرگز این اتفاق نیوفتاد. به نظر می‌رسد این فرد می‌خواهد به زودی یک وکیل استخدام کرده و از سامسونگ شکایت کند. نماینده سامسونگ در ایالت فلوریدا اعلام کرد که از پرونده آقای دورنچار با خبر بوده و در حال همکاری با وی در بررسی بیشتر ابعاد حادثه است و هر کمکی که از دستش بر بیاید هرگز غافل نخواهد شد. در ادامه توجه شما را به متن پست این فرد در شبکه اجتماعی فیس بوک جلب می‌نماییم:

در روزی که تعطیل بودم، انتظار چنین حادثه‌ای را نداشتم. می خواستیم کباب بخوریم اما اتومبیل ما کباب شد! به مرکزی رفته بودیم تا برای بانی (احتمالا همسر یا دخترش) یک میز بخریم و پس از رسیدن به خانه در حال خارج کردن و بردن آن به داخل منزل بودیم. من ماشین را روشن نگه داشتم تا علاوه بر شارژ شدن گوشی (گلکسی نوت 7) خنک بماند تا به سمت Petco حرکت کنیم. همیشه با همسرم سر شارژر درون خانه بحث و دعوا داشتیم و به همین دلیل به ماشین برگشتم تا گوشی را بردارم. پس از باز کردن در ماشین متوجه انفجار گلکسی نوت 7 شدم و به درون خانه برگشتم تا وسیله‌ای برای خاموش کردن حریق پیدا کنم اما پیدا نشد، داد زدم تا همسرم به آتش نشانی زنگ بزند و این بود ماجرای حادثه امروز ما – ناتان دورناچر

آیا واقعا می‌خواهید زندگی خود را به خاطر یک گوشی – گلکسی نوت 7 – به خطر بیاندازید؟ به خاطر داشته باشید که همسر و دختر 8 ساله این فرد دقایقی قبل از بروز حادثه درون ماشین بودند. بنابراین حتما دلیلی وجود دارد که سامسونگ از مشتریان خواسته تا گوشی‌ها را برگردانند. اگر هنوز هم گوشی نوت 7 درون جیب شماست حتما پیشنهاد می‌کنیم آن را به سامسونگ برگردانید تا خطری برای خودتان و خانواده به همراه نداشته باشد.

انفجار گلکسی نوت 7

تصویری از لحظه وقوع حادثه و آتش گرفتن خودروی این فرد

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آیا با توجه به این افتضاحی که کره‌ای ها به بار آوردند، باید شاهد افول فروش نوت 7 و همچنین اوج گرفتن رقبایی همچون آیفون 7 و ال جی V20 باشیم؟ نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان مطلب به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

16 دیدگاه

  1. ☹بعد از ۱۰ سال انتظار می خواستم گوشی بخرم گلکسی نوت 7 حالا که می خواستم بخرم منفجر شد ஜ۩۞۩ஜஜ۩۞۩ஜஜ۩۞۩ஜ
    █▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
    █▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀
    ஜ۩۞۩ஜஜ۩۞۩ஜஜ۩۞۩ஜ شدಠ_ಠ ๏̯͡๏ ☹ !!!!!!!!!!! حالا صبر می کنم s8 در سال ۲۰۱۷ بیرون امد

    بخرم اما اگر این بار s8 دست گلی به اب ندهد بی ابرو که شده

  2. من قبلا Galaxy s5داشتم ولی از دستم افتاد و چند تا ماشین از روش رد شدن اما حالا iPhone 5s دارم خیلی هم راضی ام?

  3. کاملا مشخصه که انفجارازگوشی نبوده خوب به عکس دقت کنید متوجه خواهیدشد.انفجارازدوروورگوشی بوده که بهش سرایت کرده

  4. امیدوارم سامسونگ این مشکل رو حل کنه.اگه سامسونگ بره کنار رقابت کم میشه اون موقع شاهد معرفی گوشی های خوبی نخواهیم بود.با اینکه طرفدار سامسونگ نیستم ولی از این موضوع جدا ناراحت شدم.البته این موضوع به ما مصرف کننده ها برمیگرده که باید کاری کنیم رقابت بین کمپانی ها اوج بگیره

  5. شرکت فریبکار آخرش دستش رو شد

  6. حمله ی تروریستی باروش بمب گذاری در ماشین توسط سامسونگ

  7. آخه سامسونگ هم شد موبایل؟؟ این وچه به موبایل و پرچمدار!
    گجت نیوز سونی هم پرچمدار زده چرا همش ال جی وی ۲۰ رو میگید؟؟ فقط xz

  8. ای خاک برسرت کنم سامسونگ…برو ماهی توبگیر..