عمر باتری آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس چه قدر است؟

عمر باتری آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس چه قدر است؟

عمر باتری آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس یکی از آن مواردی است که اپل در کنفرانس تبلیغاتی خود تمرکز ویژه‌ای بر روی آنها داشت و آنطور که مدیران این کمپانی ادعا کرده‌اند، در این دو اسمارت فون جدید شما شاهد بیشترین و طولانی‌ترین عمر باتری در میان تمام مدل‌های تاریخ آیفون خواهید بود و این موضوع مطمئنا برای تعداد زیادی از کاربران اهمیت زیادی خواهد داشت.

باتری آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس قدرت و ظرفیت بیشتری از تمام مدل‌های قبلی سری آیفون خواهند داشت و به همراه بهینه‌سازی‌های نرم افزاری در سیستم عامل آی او اس ۱۰ و البته بهینه‌سازی‌هایی که در مصرف منابع سخت افزاری توسط پردازنده و دیگر قطعات انجام شده است، کاربران می‌توانند به شکل محسوسی، این افزایش عمر باتری را حس کنند.

به طور متوسط عمر باتری آیفون ۷ حدود دو ساعت و آیفون ۷ پلاس حدود یک ساعت بیشتر از نسل قبلی خود (آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس) خواهد بود. البته هنوز هم باتری آیفون ۷ پلاس ظرفیت بیشتری دارد و می‌تواند ساعت‌های بیشتری را در برابر مصارف مختلف کاربر دوام بیاورد. باتری مدل ۷ می‌تواند هنگام استریم موسیقی به صورت آنلاین تا ۴۰ ساعت و به طور مداوم گوشی شما را روشن نگه دارد و این در حالی است که باتری ۷ پلاس می‌تواند این کار را به مدت ۶۰ ساعت برایتان انجام دهد.

عمر باتری آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس‌ استفاده‌ی طولانی از اینترنت را امکان‌پذیر می‌کند

هنگام صحبت کردن با تلفن در حالت 3G نیز کاربران می‌توانند به مدت ۱۴ ساعت از آیفون ۷ استفاده کنند و البته باتری قوی‌تر آیفون ۷ پلاس باعث می‌شود که این مدت به ۲۱ ساعت افزایش پیدا کند. مطمئنا یکی از زمینه‌هایی که کاربران علاقه دارند عمر دقیق باتری آیفون‌های سری ۷ را در آن بدانند، مدت زمان گشت و گذار در اینترنت است. باتری آیفون ۷ قادر است که انرژی مورد نیاز برای مرور اینترنت در حالت LTE را تا ۱۲ ساعت به طور فراهم کند و باتری ۷ پلاس امکان انجام همین کار را به مدت ۱۳ ساعت در اختیارتان خواهد گذاشت.

پخش ویدیو نیز به صورت مداوم و تا ۱۳ ساعت بر روی آیفون ۷ ممکن خواهد بود و این در حالی است که بر روی آیفون ۷ پلاس می‌توانید یک ساعت بیشتر از این قابلیت بهره ببرید. شما عزیزان گجت نیوزی در جدول زیر می‌توانید تمام این اطلاعات را به صورت کامل مشاهده کنید و عمر باتری آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در حالت صحبت با تلفن، حالت استندبای، حالت استفاده از اینترنت، حالت پخش ویدیو و حالت پخش موسیقی را مشاهده کنید. در ضمن مقایسه‌ای نیز بین باتری این نسل با مدل‌های دیگر آیفون انجام شده است که می‌تواند برای انتخاب و خرید آنها شما را راهنمایی کند:

عمر باتری آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس چه قدر است؟

گفتنی است که با وجود افزایش قابلیت‌های باتری، بهینه‌سازی های سخت افزاری و افزایش ظرفیت باتری در این دو مدل، اما هنوز هم جای خالی یک قابلیت به طور جدی حس می‌شود و آن هم قابلیت شارژ سریع است. در حالی که خیلی از رقبای اندرویدی و به خصوص سامسونگ، قابلیت شارژ سریع را به اکثر پرچمداران رده‌های مختلف خود آورده‌اند، اما اپل هنوز به سراغ این قابلیت نرفته است و مطمئنا مدت زمان طولانی شارژ کامل باتری آیفون، یکی از آن مواردی خواهد بود که برای کاربران امروزی یک نقطه‌ی ضعف جدی محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*