هدفون های بدون سیم ایرپاد

هدفون های بدون سیم ایرپاد و بیتس سولو 3 رسما معرفی شدند

درست زمانی که همه منتظر معرفی نسل جدید آیفون هستند، اپل از وسایل جانبی جدید خود که هدفون های بدون سیم ایرپاد و بیتس سولو 3 هستند، رونمایی کرد. این رونمایی رسمی نیز باعث شد تا بالاخره شایعات مربوط به وسایلی که اپل به صورت انحصاری برای آیفون‌های جدید توسعه داده، به پایان برسد.

رونمایی اپل از هدفون های بدون سیم ایرپاد و بیتس سولو 3

در خلال کنفرانس اپل، ما شاهد رونمایی برند جدیدی از هدفون های بدون سیم با نام ایرپاد بودیم که به دارندگان آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در گوش کردن به موسیقی، کمک خواهد نمود. البته اینکه اپل رسما هدفون های بدون سیم ایرپاد را معرفی کرده، خبری نبوده که ما بخواهیم با شنیدن آن متعجب شویم چرا که پیش از این رسما تایید شده بود که جک 3.5 میلی‌متری دیگر در نسل جدید گوشی های هوشمند آیفون جایی نخواهد داشت و اپل باید جایگزینی را برای آن در نظر می‌گرفت.

اپل در کنفرانس خود درباره برنامه‌های خود برای آینده صحبت کرد، آینده‌ای با دوری از سیم‌های آزاردهنده. اپل برای رسیدن به این هدف، سعی کرده تا قدم اول را خود برداشته و به همین جهت با خلق “چیزی جدید”، هدفون های بدون سیم ایرپاد را پیش روی کاربران قرار داده است.

ایرپادها همراه با ویژگی های جذابی توسعه پیدا کرده‌اند که از جمله آنها می‌توانیم به وجود سنسورهایی برای کاهش دادن صدای اضافی خارجی اشاره کنیم. کاربران با هر بار شارژ کردن ایرپاد، می‌توانند تا 5 ساعت از آن استفاده کنند. همچنین کاور مخصوصی برای این ایرپادها وجود دارد که می‌تواند امکان گوش کردن به موسیقی را تا 24 ساعت برای کاربران فراهم نماید. علاوه بر این هنگام استفاده از این ایرپاد، کاربران به سادگی می‌توانند بین دستگاه‌های اپل یعنی آیفون، مک‌ بوک و یا حتی اپل واچ، یکی را برای همگام‌سازی انتخاب کنند.

هدفون های بدون سیم ایرپاد

در مورد امکانات بیشتر ایرپادها، می‌توانیم به سنسورهای مخصوص آنها اشاره کنیم که می‌تواند تنها در صورتی موسیقی را پخش کند که در گوش شما قرار داشته باشد، در نتیجه اگر به هر دلیل آنها را از گوش خود خارج کنید، موسیقی در حال پخش، متوقف می‌شود.

برای متصل کردن ایرپاد، کافی‌ست کیف مخصوص آن را با نزدیک نگاه داشتنش به آیفون یا اپل واچ باز کرده و شاهد اتصال خودکار آن باشید. ایرپادها از سرویس ابری iCloud نیز استفاده می‌کنند، در نتیجه برای تغییر دادن اتصال آن میان دستگاه‌های مختلف، نیاز به انجام یک مرحله اضافی برای آن دارید. علاوه بر این، امکان استفاده از دستیار مجازی سیری به کمک ایرپادها نیز وجود داشته و به لطف حسگر لمسی موجود بر روی آنها، تنها با زدن ضربه با لمس کردن ایرپادها، دستیار مجازی سیری در خدمت شما خواهد بود. لازم به ذکر است که این قابلیت با به کارگیری چیپ مخصوص W1 میسر شده است.

در کنار این ویژگی‌ها، سنسورهای شتاب سنج دوگانه، میکروفون‌هایی با پشتیبانی از تکنیک بیم-فورمینگ (Beam-Forming)، باتری های داخلی و … نیز در ایرپادهای جدید اپل دیده می‌شوند که می‌توانند بسیار جذاب باشند. خود ایرپادها نیز از طریق کابل لایتنینگ و زمانی که در کیف مخصوص قرار داشته باشند، شارژ خواهند شد.

هدفون های بدون سیم ایرپاد

علاوه بر هدفون های بدون سیم ایرپاد ما شاهد رونمایی بیتس از هدفون های جدید و بدون سیم “X”، پاوربیتس (PowerBeats) و همینطور بیتس سولو 3 (Beats Solo 3) نیز بودیم که با یک بار شارژ شدن، قادر به پخش موسیقی تا 40 ساعت هستند. این محصولات جدید نیز به منظور استفاده کاربران با نسل جدید گوشی‌های هوشمند اپل طراحی شده‌اند که می‌توانند انتخاب اصلی بسیاری از افراد باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سلام
    خواستم بپرسم از این هدفون های airpods ها که وایرلس هستن تو ایران هم هست و اگه هست قیمتشدور و بر چنده ؟؟