نسل دوم اپل واچ

تاریخ پیش فروش و عرضه نسل دوم اپل واچ مشخص شد

رویداد بزرگ هفتم سپتامبر اپل از ساعت 9:30 شب به وقت تهران آغاز شده است و کمپانی اپل به زودی از دو گوشی آیفون 7 (Apple iPhone 7) و آیفون 7 پلاس (Apple iPhone 7 Plus) رونمایی می‌کند. با اینکه این مراسم به شدت تحت تاثیر این دو پرچمدار کوپرتینویی قرار دارد، اما همانطور که از قبل احتمال می‌دادیم، کمپانی اپل از نسل دوم اپل واچ (Apple Watch 2) نیز در حاشیه این مراسم رونمایی کرد. تاریخ آغاز پیش فروش نسل دوم اپل واچ مشابه با آیفون 7 اپل است. در ادامه با جزئیات بیشتر همراه گجت نیوز باشید.

تاریخ پیش فروش و عرضه نسل دوم اپل واچ مشخص شد

همانطور که پیش‌تر در خبرها اعلام کردیم، آیفون 7 و آیفون 7 پلاس کمپانی اپل از تاریخ نهم سپتامبر (دو روز دیگر) به حالت پیش فروش در می‌آیند و نهایتا در تاریخ شانزدهم سپتامبر (26 شهریور ماه) به قفسه فروشگاه‌ها خواهند رسید. حالا طبق جدیدترین اخبار منتشر شده نسل دوم اپل واچ نیز در همین تاریخ روانه بازار می‌شوند.

اهالی کوپرتینو برای سری دوم از ساعت هوشمند اپل واچ ، هزینه 369 دلاری را در نظر گرفته‌اند. این ساعت هوشمند با بدنه سرامیکی همراه شده است و سخت افزار بسیار بهتری را با خود یدک می‌کشد.

تاریخ پیش فروش و عرضه نسل دوم اپل واچ در تاریخ نهم سپتامبر ابتدا در کشورهای زیر اتفاق می‌افتد:

  • استرالیا
  • نیوزلند
  • کانادا
  • سنگاپور
  • بریتانیا
  • ایالات متحده آمریکا

اهالی کوپرتینو در نسل دوم از اپل واچ بیشتر از هر چیز بر روی سرعت دستگاه مانور داده‌اند و حالا این گجت از چیپست سریعتر اس 2 بهره می‌برد. از جمله سایر مشخصه‌های اصلی این محصول می‌توان به صفحه نمایش روشن‌تر و تراشه داخلی مکان یاب (GPS) اشاره کرد. علاوه بر این بدنه اپل واچ 2 اپل در برابر شنا کردن مقاومت کامل دارد و می‌توانید آن را در استخر به داخل آب ببرید.

نسخه اختصاصی Nike از اپل واچ 2 نیز با قیمت 369 دلاری معرفی شد و در اواخر ماه اکتبر روانه بازار می‌شود. نظر شما در مورد این خبر و نسل دوم اپل واچ چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*