آیفون 7

پخش زنده مراسم رونمایی از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس ؛ رویداد را به صورت آنلاین در مک، iOS و ویندوز 10 تماشا کنید

چیزی تا برگزاری مراسم رونمایی اپل از دو گوشی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس باقی نمانده است. بالاخره زمان آن رسیده تا شایعات و گزارشات ضد و نقیض به پایان رسیده و شاهد رونمایی رسمی از این پرچمداران باشیم. کمتر از یک ساعت دیگر، تیم کوک به عنوان مدیرعامل اپل در شهر سان فرانسیسکو بر روی صحنه رفته و داغ‌ترین رویداد سالانه این شرکت را آغاز می‌کند.

رونمایی اهالی کوپرتینو از دو گوشی آیفون 7 (Apple iPhone 7) و آیفون 7 پلاس (Apple iPhone 7 Plus) قطعی است و شاید شاهد رونمایی از یک محصول دیگر نیز باشیم؛ شاید اپل واچ 2. تا زمانی برگزاری رویداد باید صبر کنیم.

رویداد رونمایی اپل از این محصولات راس ساعت 9 و نیم به وقت تهران برگزار می‌شود و طبق معمول شاهد پخش مستقیم این رویداد توسط کمپانی اپل هستیم. طبق معمول کاربران دستگاه‌های مبتنی بر iOS (آیفون و آیپد)، مک‌ و یا اپل تی وی می‌توانند به سادگی این رویداد را به صورت مستقیم و پخش زنده تماشا کنند. اهالی کوپرتینو از سال گذشته امکان تماشای این رویداد را برای کاربران ویندوز نیز فراهم کرده‌اند.

جهت تماشای رویداد رسمی رونمایی اپل از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به یکی از موارد زیر نیاز خواهید داشت:

  • آیفون، آیپد یا آیپاد تاچ با مرورگر سافاری – سیستم عامل iOS 7.0 به بالا
  • مک با سافاری نسخه 6.0.5 به بالا بر روی سیستم عامل OS X نسخه 10.8.5 به بالا
  • رایانه‌ای با مرورگر مایکروسافت اج در ویندوز 10
  • اپل تی وی (نسل دوم یا سوم) در نسخه نرم افزاری 6.2 به بالا و یا نسل چهارم از اپل تی وی

اگر یکی از این موارد را در خانه به صورت آماده در اختیار دارید و همچنین اتصال اینترنت مناسبی در منزل برقرار است، کافیست بر روی لینک زیر کلیک کرده تا رویداد اهالی کوپرتینو و معرفی آیفون 7 را به صورت آنلاین تماشا کنید:

پخش زنده مراسم رونمایی از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

آیا برای رونمایی هرچه زودتر اپل از پرچمداران جدیدش لحظه شماری می‌کنید؟ نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. راه دیگه ای نیست؟؟؟
    ویندوز 7