آیفون 6 اس

آیفون 6 اس اپل پرفروش‌ترین گوشی جهان و ایالات متحده آمریکا است

پرفروش‌ترین تلفن هوشمند در دنیا کدام است؟ این سوال ممکن است بارها در ذهن شما یا دوستانتان مطرح شده باشد. در نگاه اول به این سوال، شاید پاسخ اکثر کاربران، یکی از محصولات شرکت سامسونگ – سری اس یا سری نوت – باشد، اما با این حال آمارهای منتشر شده از سرویس Kantar Worldpanel ComTech چیز دیگری را نشان می‌دهند و به نظر می‌رسد باید انگشت خود را به سمت گوشی آیفون 6 اس اپل (Apple iPhone 6s) ببریم. با مشروح خبر همراه گجت نیوز باشید.

بله! آیفون 6 اس اپل پرفروش‌ترین گوشی جهان در نیمه دوم سال 2016 است. شایان ذکر است که این تلفن هوشمند در صدر جدول فروش بازار ایالات متحده آمریکا نیز قرار دارد. این محصول در بازار فروش سه ماه پیشین، سهم 11 درصدی را به خود اختصاص داده بود. اما یک غافلگیری دیگر: آیفون SE چهار اینچی اهالی کوپرتینو به مقام سوم در ایالات متحده آمریکا رسیده است. این محصول با سهم 5 درصدی خود پس از گلکسی اس 7 سامسونگ با 9 درصد در رده سوم قرار گرفته است. آیفون 6 اپل نیز با سهم 4.1 درصدی خود در رده چهارم ایالات متحده آمریکا قرار گرفته است.

آیفون 6 اس پرفروش‌ترین گوشی دنیاست!

اما موفقیت اپل تنها به بازار ایالات متحده آمریکا ختم نمی‌شود. این محصول با سهم 4.2 درصدی در بازار فروش جهانی به عنوان پرفروش‌ترین محصول در رده اول قرار گرفته است و آیفون 6 نیز با سهم 2.7 درصد آن را تعقیب می‌کند. گلکسی اس 7 سامسونگ با 2.5 درصد در رده سوم قرار گرفته است.

در طی ماه آوریل تا ژوئن، سهم سیستم عامل iOS در بین کاربران آمریکایی حدود 1.2 درصد بیشتر شد و به 31.3 درصد رسید. سیستم عامل اندروید علی رغم افول در این دوره سه ماهه، هنوز هم با سهم 65 درصدی خود یکه تازی می‌کند. سیستم عامل ویندوز و بلک بری به ترتیب با 2.5 و 0.4 درصد در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند. اندروید توانست با سهم 85 درصدی خود در کشور چین رکورد شکنی کند. محصولات هواوی با سهم 27.6 درصد در صدر این بازار فروش بزرگ قرار گرفته‌اند. شیائومی و اپل به ترتیب با 18.5 و 14.3 در رده‌های بعدی دیده می‌شوند.

آیفون 6 اس با سهم 11 درصدی خود کماکان به عنوان پرفروش‌ترین گوشی جهان شناخته می‌شود و انتظار می‌رود با معرفی آیفون‌های جدید این آمار کماکان رشد داشته باشد، به خصوص که قیمت نسل‌های قبلی محصولات این شرکت نیز کاهش یافته و کاربران فراوانی را به خود جلب می‌کنند؛ به هر حال همه خریداران به فکر خرید به روزترین محصول بازار نیستند و یک نسل قدیمی‌تر نیز آنها را راضی می‌کند. جالب است بدانید که آیفون 6 با توجه به قدیمی بودن هنوز هم با سهم 4.1 درصدی خود در رده ششم دیده می‌شود – لورن گونور، رئیس بخش مصرف کنندگان، سرویس Kantar Worldpanel ComTech

آمار فروش محصولات iOS کمپانی اپل در بریتانیا نیز با رشد 5.8 درصدی در این بازه زمانی مواجه بوده است. با این حال سیستم عامل اندروید با 57.3 درصد در مقابل 38 درصد iOS در این حوزه یکه تاز است. توجه شما را به جدول زیر جلب می‌نماییم:

آیفون 6 اس

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آیا با توجه به مشکلات عدیده گلکسی نوت 7 سامسونگ و انفجار آن و همچنین معرفی آیفون‌های جدید، شاهد فروش بیشتر محصولات اهالی کوپرتینو در سه ماهه پیش رو خواهیم بود؟ نظرات و سوالات خود را با ما و سایر خوانندگان مطلب به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*