منتظر نسل بعدي تلوزيون هاي اچ دي با رزولوشن 4k باشيد

شاید کمتر از شما کاربران عزیز با برند وستینگهاوس  آشنایی داشته باشید.این شرکت آمریکایی سالیان سال است به ساخت لوازم الکترونیکی از جمله تلویزیون مشغول است.اما این هفته وستینگهاوس تلویزیون با رزولوشن  ۴K را معرفی کرده است.که (معادل ۴x1080p) می باشد.اما از انجایی که رزولوشن ۴k نیاز به فیلم های ۴k هم دارد،فعلا نباید به این زودی ها منتظر ورود این تلویزیون بود.البته به تازگی دروبینی که با این رزولوشن تصویربرداری می کند،تولید شده است.

اما به نظر کمی زود است برای ورود این رزولوشن.متاسفانه مردم هنوز با تکنولوژی ۳D به خوبی رابطه برقرار نکرده اند و آهسته به آن نزدیک می شویم.چه برسد به ۴K که در کشور خودمان هم هنوز درگیر ۷۲۰p هستیم.اما در بحث کشورهای پیشرفته تر هم ۴k زود است.
در همین حال شرکت Vizio که تخصصش ساخت سینماواید است،XVT3D580CM را معرفی کرده که در نوع خودش فوق العاده است.XVT3D580CM یک سینما واید ۵۸  اینچی با نسبت تصویر ۲۱:۹ طراحی شده برای تماشای فیلم های HD عریض است.این برای فیلم های بلوری و بازی های HD تان عالی به نظر می آید.

در نهایت برای ورود رزولوشن ۴K بسیار زود است.اما نباید به کل آن را نادیده بگیریم.سرعت به قدری زیاد است که شاید قبل از ورود آن،باطل شود.


منبع : Cnet

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*