ال جی V20

تماشا کنید: تست سقوط ال جی V20

هنگامی که یک سازنده از گواهی نظامی به عنوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های محصول خود یاد می‌کند، چه فکری به سرتان می‌زند؟ شاید اولین آن، امتحان کردن میزان مقاومت آن باشد! ما نیز سعی داشته‌ایم میزان مقاومت پرچمدار جدید کره‌ای ها را در تست سقوط ال جی V20 بسنجیم.

گواهی نظامی MIL-STD-810G ال جی V20 حکایت از مقاومت بسیار بالای این تلفن هوشمند در برابر سقوط و فشار دارد. اما اهالی تکنولوژی در حالی که تنها چند ساعت از معرفی رسمی این اسمارت فون در نمایشگاه IFA می‌گذرد، به بررسی میزان جان سختی محصول جدید چشم بادامی‌ها پرداخته‌اند.

تست سقوط ال جی V20 از سه مرحله تشکیل می‌شود که هر سه از ارتفاعی ثابت (حدود 1.5 متر) برخوردارند. تست اول به سقوط از پشت، تست دوم سقوط از لبه و تست آخر به سقوط از صفحه نمایش مربوط می‌شود که بیشترین صدمه را در بر خواهد داشت. در آزمایش‌ها سعی داشته‌ایم تمامی حالاتی که ممکن است کاربر با آن مواجه شود را امتحان کنیم.

مقاومت بالای ال جی V20 ما را شگفت زده کرد!

در آزمایش‌های اول و دوم، یعنی رها شدن به پشت و لبه از فاصله 1.5 متری زمین، شاهد اتفاق عجیبی بودیم. در تمامی مواردی که این تست تکرار شد، قاب پشتی ال جی V20 به همراه باتری آن به بیرون پرتاب می‌شد که این رویداد بیشتر به تلفن‌های هوشمند سال‌های گذشته بازمی‌گردد تا یک پرچمدار سال 2016! این اتفاق نمایانگر فقدان اتصال محکم بین قاب پشتی و بدنه دستگاه است. اما با این وجود هنگام کار با ال جی V20 به هیچ عنوان شاهد لق بودن این قاب نخواهید بود. هنگام انجام آزمایش سوم، یعنی رها کردن از نمایشگر، همانطور که انتظار می‌رفت باتری و قاب پشتی جدا نشدند. در مجموع میزان صدمه‌های وارد شده به دیوایس بسیار کم بوده، هیچ نقطه‌ای از گوشی دچار شکستگی نشد و تنها خراش‌هایی سطحی ایجاد شدند. همچنین پس از نصب دوباره باتری، ال جی V20 کارکرد سریعی از خود به نمایش گذاشت چرا که هیچ آسیبی به سخت افزار پردازشی آن نرسیده بود. در مجموع مقاومت بالای V20 ما را شگفت زده کرد.

ال جی V20

ما به انجام این سه آزمایش بسنده نکردیم و تصمیم گرفتیم آزمایش‌ها را از فاصله بیشتری تکرار کنیم. این بار ال جی V20 از فاصله 2.1 متری رها خواهد شد و احتمالا در این مجموعه از تست‌ها، پرچمدار جدید ال جی از پای خواهد در آمد. به طور معمول، هیچ‌گاه یک کاربر تلفن همراه خودش را از فاصله 2.1 متری رها نمی‌کند! اجرای این آزمایش‌ها تنها جنبه سرگرمی داشته و می‌خواهیم ببینیم ال جی V20 تا چه حد مقاوم ساخته شده است.

ال جی V20

پس از انجام دو مرحله نخست آزمایش، بازهم شاهد جدا شدن قاب پشتی و باتری دستگاه بودیم، اما آسیب بسیار کمی به بدنه وارد شد و باز هم ما را شگفت زده کرد. با قرار دادن باتری درون موبایل، V20 روشن خواهد شد و همان کارایی سابق را ارائه می‌کند. اما در مرحله سوم، تنها شیشه صفحه نمایش وی 20 ترک خورد و در هم شکسته شد. نکته مثبت درباره این اتفاق، شکستن محافظ گوریلا گلس نمایشگر است و کاربر برای تعمیر دستگاه، نیازی به تعویض دیجیتایزر و پنل نخواهد داشت. بدین ترتیب هزینه تعمیر بسیار کاهش می‌یابد و به تعویض محافظ محدود می‌شود.

ال جی V20

ممکن است در تست‌های سقوط گوناگون نتایج مختلفی حاصل شوند، اما محصول جدید ال جی از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و نگرانی بابت سقوط آن وجود نخواهد داشت. در ادامه از شما برای تماشای ویدیوی تست سقوط این گجت دعوت می‌کنیم:

ویدیوی تست سقوط ال جی V20 از سه ارتفاع مختلف

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خوب وقتی باتریش قابله تعویضه معلومه ک درش و باز میشه و باتریش در میاد اون گوشیایی ک باتریشون در نمیاد پرسن :///