چند درصد از کاربران قصد مهاجرت از آیفون به سامسونگ را دارند؟

چند درصد از کاربران قصد مهاجرت از آیفون به سامسونگ را دارند؟

اخیرا یک نظرسنجی توسط شرکت خدمات بیمه Insurance2GO صورت گرفته که نشان می‌دهد 50% از کاربران فعلی گوشی‌های آیفون قصد تعویض گوشی خود و خرید گوشی آیفون 7 (iPhone 7) را دارند. این نظرسنجی همچنین یک آمار جالب در خصوص تعداد کاربرانی که قصد مهاجرت از آیفون به سامسونگ را دارند ارائه کرده است. با گجت نیوز همراه باشید.

تغییر برند کاربران از آیفون به سامسونگ و بالعکس، همیشه خبرساز بوده است

این شرکت که با هدف بیمه‌ی گوشی‌های هوشمند تاسیس شده، قیمت‌های متفاوتی برای بیمه‌ی گوشی‌های مختلف ارائه می‌کند و همین امر باعث توجیه‌پذیر بودن این نظرسنجی توسط یک شرکت ارائه دهنده‌ی خدمات بیمه است. 1014 کاربر آیفون در این نظرسنجی شرکت کرده که با توجه به قرارگیری دفتر شرکت در پورتموث انگلستان، به احتمال زیاد همه‌ی این کاربران ساکن شهرهای این کشور بوده‌اند. همانطور که گفتیم، حدودا نصفی از این کاربران شرکت‌کننده در نظرسنجی گفتند که قصد خرید آیفون 7 اپل را دارند. اما آمار کاربرانی که قصد مهاجرت از آیفون به سامسونگ را دارند جالب است. طبق نتایج به دست آمده، 19% از کاربران قصد دارند گوشی خود را از آیفون به سامسونگ تغییر دهند. 8% از آنها نیز گفته‌اند برنامه‌ای برای تعویض گوشی خود از آیفون به یک گوشی دیگر غیر از سامسونگ را دارند.

به طور کلی، تعداد زیادی از کاربران در این نظرسنجی اعلام کرده‌اند که یا می‌خواهند گوشی فعلی خود را با گوشی آیفون 7 تعویض کنند، و یا از آیفون به سامسونگ یا محصولات دیگر شرکت‌ها تغییر برند دهند. اما 23% دیگر از شرکت‌کنندگان برنامه‌ای جهت تغییر گوشی خود ندارند. چرا؟ بیشترین دلیل این کاربران، عدم توان مالی آنها جهت تغییر گوشی ذکر شده است. و دلیل دیگر آنها، رضایت از عملکرد گوشی فعلی است. دونکن اسپنسر (Duncan Spencer) مدیرعامل شرکت خدمات بیمه Insurance2GO در این رابطه می‌گوید:

در سال گذشته، شاهد بازاری فوق‌العاده رقابتی بودیم. با این حال، عجیب نیست که کاربران همچنان به گوشی های آیفون خود علاقه‌ی وافری نشان دهند. ما باور داریم که با توجه به طراحی‌های نوآورانه و درخشان آیفون ، این گوشی هنوز هم تعداد زیادی از کاربران را به سمت و سوی خود بازگرداند.

این نظرسنجی در چهارم ژوئیه (14 تیر) و قبل از عرضه‌ی گوشی گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) سامسونگ انجام شده است. همانطور که احتمالا می‌دانید، سامسونگ در تاریخ 3 سپتامبر (12 شهریور) اقدام به توقف عرضه این گوشی و تعویض باتری‌های معیوب، به دلیل وصول گزارشات متعددی مبنی بر انفجار باتری گوشی گلکسی نوت 7 در حین شارژ کرد. این امر قطعا تاثیراتی بر بازار خواهد گذاشت و 19% افرادی را که قصد مهاجرت از آیفون به سامسونگ دارند را متقاعد به تغییر در تصمیم خود خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*