نسخه آنلاک گوشی سونی اکسپریا X Performance ارزان‌تر شد

نسخه آنلاک گوشی سونی اکسپریا X Performance ارزان‌تر شد

دو ماه پس از عرضه نسخه آنلاک گوشی سونی اکسپریا X Performance در ایالات متحده، اکنون شاهد ارزان‌ترشدن آن نسبت به زمانی هستیم که تازه به ویترین فروشگاه‌ها وارد شده بود. با گجت نیوز همراه باشید.

نسخه آنلاک گوشی سونی اکسپریا X Performance ارزان‌تر شدگوشی سونی اکسپریا X Performance در ابتدا و در زمان عرضه با قیمت 699.99 دلار به فروش می‌رسید اما اکنون و از ابتدای هفته‌ی جاری، شاهد کاهش نرخ و رسیدن به قیمت 629.99 دلار هستیم. این گوشی با قیمت جدید از همین امروز در وب‌سایت‌های رسمی طرف قرارداد با سونی در ایالات متحده؛ شامل وب‌سایت Best Buy، آمازون، B&H Photo و Reagan Wireless، در دسترس عموم قرار گرفته است. قیمت جدید 70 دلار از قیمت اصلی کمتر و قطعا خرید آن نیز برای خریداران جذاب‌تر شده و با استقبال خوبی مواجه خواهد شد.

گوشی سونی اکسپریا X Performance نسبت به رقبای خود دارای مشخصات و امکانات پایین‌تری است

زمانی که ما خبر از معرفی، نقد و بررسی گوشی سونی اکسپریا X Performance دادیم، یکی از نقاط ضعف گوشی را قیمت نسبتا بالا عنوان کرده بودیم. این گوشی از نظر امکانات و قابلیت‌هایی که باید ارائه دهد، در حد و اندازه‌ی محصولات رقبای هم‌رده‌ی خود نیست. به عنوان مثال، فاقد امکان فیلمبرداری با کیفیت 4K و همچنین فاقد سنسور اثر انگشت است (فقط نسخه عرضه شده در ایالات متحده سنسور اثر انگشت دارد). پس این کار سونی، در واقع پاسخ به خواسته‌ی مصرف‌کنندگان مبنی بر کاهش قیمت و رسیدن به قیمتی معقول برای این گوشی هوشمند خواهد بود.

گذشته از بحث کاهش قیمت گوشی سونی اکسپریا X Performance ، همانطور که می‌دانید، به زودی (احتمالا در مهرماه) سونی اقدام به عرضه‌ی گوشی جدید خود اکسپریا ایکس زد (Xperia XZ) خواهد کرد که از نظر مشخصات و امکانات از گوشی سونی اکسپریا X Performance بهتر است. قیمت آن هم طبق شایعات رسیده بین 600 تا 700 دلار خواهد بود. بنابراین، ما نمی‌توانیم خرید گوشی سونی اکسپریا X Performance را در حال حاضر به عنوان یک خرید خوب به شما توصیه کنیم. شاید بهتر است صبر کرد تا پس از عرضه‌ی گوشی‌های جدید سونی، وضعیت بازار را سنجیده و بعد اقدام به خرید یک گزینه‌ی مناسب نمایید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*