گوشی هواوی میت 9 (Huawei Mate 9)

گوشی هواوی میت 9 و میت اس 2 با دوربین دوگانه لایکا خودنمایی خواهند کرد

به تازگی شایعاتی در فضای وب قرار گرفته که حاکی از وجود دوربین دوگانه لایکا در پنل پشتی گوشی هواوی میت 9 (Huawei Mate 9) و هواوی میت اس 2 (Huawei Mate S2) است. پیرامون دو دستگاه بعدی کمپانی هواوی شایعات بسیاری در گردش است، بسیاری از آنها به وجود دوربین دوگانه در این دو اشاره داشته و اکنون به نظر می‌رسد که به لیست شایعات، خبرهای جدیدی اضافه شده است. گویا دوربین دوگانه هواوی میت 9 توسط کمپانی لایکا ساخته خواهد شد.

اگر خاطرتان باشد کمپانی لایکا با ساخت دوربین دوگانه پرچم دار هواوی پی 9 همکاری خود را با این کمپانی چینی آغاز کرد. در آن زمان به دلیل این همکاری هیاهوی بسیاری به راه افتاد و ممکن است که در این زمان نیز داستان مشابهی تکرار شود؛ اما این بار نه با مدل P9 بلکه با گوشی جدیدی از سری میت.

گوشی هواوی میت 9 احتمالا با دوربین دوگانه‌ای خودنمایی خواهد کرد که توسط لایکا ساخته شده است

در هر صورت به نظر می‌رسد که این دو شرکت یکبار دیگر همکاری خود را از سر گیرند. به گفته وب سایت خبری GizmoChina یکی از کاربران شبکه اجتماعی ویبو به این نکته اشاره کرده است که کمپانی لایکا در ساخت دوربین دوگانه گوشی هواوی میت 9 با لرزشگیر اپتیکال، فوکوس خودکار لیزری و زوم آنالوگ به هواوی کمک خواهد کرد. در این گزارش به این موضوع نیز اشاره شده که هواوی Mate S2 هم می‌تواند به دوربین دوگانه لایکا مجهز شود.

از قبل شنیده بودیم که هواوی Mate 9 احتمالا به پردازنده Kirin 960 مجهز شده و از 6 گیگابایت رم برخوردار خواهد شد. شاید این مقدار از حجم رم دیگر چندان تازگی نداشته باشد. محصولات آینده بازار گوشی های هوشمند می رود تا به چنین حجمی از رم مجهز شوند. گفته می‌شود که شیائومی می نوت 2 و نسخه چینی گلکسی نوت 7 نیز از 6 گیگابایت رم برخوردار خواهند شد و البته گوشی ایسوس زنفون 3 دلوکس (Asus ZenFone 3 Deluxe) نیز با چنین ذخیره پرباری معرفی شد.

انتظار می‌رود که این دیوایس مبتنی بر اندروید 7.0 نوقا باشد و رابط کاربری EMUI 5 هواوی بر بالای آن نقش ببندد. هیچ تاریخی به عنوان معرفی یا زمان انتشار اعلام نشده است؛ هر چند انتظار می‌رود که هر دو اسمارت فون در اواخر امسال رخ نشان دهند.

وجود گوشی با دوربین دوگانه لایکا و 6 گیگابایت رم می‌تواند هر کاربری را هیجان زده کند. شما غیر از این فکر می‌کنید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. باز هم فاقد دکمه هوم….. باز هم سنسور اثر انگشت در پشت گوشی… حتی با رم 6 گیگ و حافظه 64 هم نمیتونه هیجان انگیز باشه؟ فعلاً و حداقل تا سه چهار ماه آینده گوشی Asus ZenFone 3 Deluxe با پردازنده اسنپ 821 رم 6 گیگ و حافظه 256 گیگابایت بهترین و ایده آل ترین انتخاب برای گوشی بازهای حرفه ای و ماجراجو محسوب میشه

  2. همیشه پرچم دار اصلی هواوی سری میت بوده و بازم هست