چاقوی Bolo

چاقوی Bolo ، تیغه‌ای خمیده و ظاهری مدرن دارد

با پیشرفت روز افزون علم در سال‌های اخیر حتی طراحی و ساخت ابزار های چندین هزارساله بشر نیز دچار تحول شده است. چاقوی Bolo گجت جدیدی است که از تیغه ای خمیده و طراحی منحصر به فرد بهره می‌برد و سعی دارد جای خود را در آشپزخانه های مدرن باز کند.

چاقو های سنتی می‌توانند در مواقعی تنش و فشار زیادی را به عضلات بدن وارد کنند. چاقوی Bolo که درواقع اختراع سرآشپزی به نام Randall Cornfield است، با تغییر زاویه استفاده، فشار کمتری را روی دست کاربر اعمال می‌کند و همچنین قرار گرفتن دست در کنار تیغه‌ای خمیده می‌تواند دقت استفاده از چاقو را بالا ببرد.

این چاقوی جدید توانایی‌های زیادی را از جمله تبدیل شدن به خردکن، تیغه های جایگزین برای برش گوشت و خمیر و حتی شستشوی آسان توسط ماشین های ظرف‌شویی را در خود جای داده است. در هنگام شستشو می‌توانید به راحتی تیغه Bolo را باز کنید و به صورت جداگانه بشویید.

پروژه چاقوی Bolo در حال حاضر مشغول جمع آوری سرمایه لازم بر روی کیک استارتر است. قیمت پیشنهادی برای نسخه معمولی این چاقو 10 دلار است و البته دسته ای سبز رنگ و انحصاری برای پشتیبانان این پروژه در نظر گرفته شده که می‌تواند برای طرفداران آشپزی جالب باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*