شارژ بی سیم

اپل در حال خریداری چیپست‌های شارژ بی سیم از مدیاتک است (شایعه)

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده از خبرگزاری Economic Daily News چین، کمپانی اپل درخواستی مبنی بر دریافت چند نمونه از چیپست‌های شارژ بی سیم سرویس مدیاتک را داشته است. گفته می‌شود اپل به ساخت لوازم جانبی مربوط به تکنولوژی شارژ بی سیم برای آیفون‌های خود علاقه دارد. سرویس‌های دیگری نظیر NXP و IDT نیز قرار است نمونه‌هایی را برای اهالی کوپرتینو ارسال کنند. با مشروح خبر همراه گجت نیوز باشید.

سیستم شارژ بی سیم کمپانی مدیاتک از حالت‌های مختلفی برای شارژ بی سیم گوشی کاربران پشتیبانی می‌کند و در این راه از یک شبکه اتصال و یک آی سی جهت دریافت شارژ بهره می‌برد. سیستم کار تکنولوژی شارژ بی سیم شرکت مدیاتک به اپل این اجازه را می‌دهد تا بدون نگرانی پیرامون سازگاری و عملکرد مناسب، از چیپست‌های مربوطه در محصولاتش بهره ببرد.

در این زمینه، استاندارد شارژ A4WP در روش شارژ دهی خود از فاکتورهای مختلفی بهره می‌برد و از قابلیت شارژ‌ از راه دور پشتیبانی کامل دارد و بدین ترتیب کاربر در قرار دادن تجهیزات و گوشی هیچ محدودیتی نخواهد داشت. با این حال دو استاندارد Qi و PMA با فاکتور‌های مختلف این تکنولوژی مطابقت کامل ندارند و در نتیجه محدودیت‌هایی برای اهالی کوپرتینو ایجاد خواهند کرد. علاوه بر این، دو استاندارد مذکور برای هر دستگاه به یک شارژر نیاز دارند. کیس‌های جانبی شارژ بی سیم برای آیفون‌ها هم اکنون در دسترس قرار دارند اما هنوز به مرحله نهایی خود نرسیده‌اند.

باید منتظر باشیم تا ببینیم سیاست اپل در این زمینه و ارائه تکنولوژی شارژ بی سیم در محصولاتش چیست. بدون شک قابلیت شارژ دستگاه‌های آیفون از راه دور و بدون محدودیت می‌تواند یک مشخصه بسیار خاص و جذاب باشد.

نظر شما در این مورد و قرارگیری تکنولوژی شارژ بیسیم در آیفون‌های اپل چیست؟ آیا آیفون‌های سال آینده با چنین قابلیتی همراه خواهند شد؟ نظرات و سوالات خود را با ما و سایر خوانندگان مطلب به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*