تونل جادویی ال جی

ملاقات با تونل جادویی ال جی در نمایشگاه IFA 2016

همواره بسیاری از تکنولوژی هایی که سازندگان معرفی می‌کنند کاربردی بوده و معمولا وظایف مشخصی برای آنها در نظر گرفته می‌شود. اما زمانی نیز وجود دارد که این تکنولوژی‌ ها برای مقاصد دیگری که شاید به ذهن بسیاری از کاربران نرسد، می‌توانند به کار گرفته شده و به کمک آنها کارهای گوناگونی انجام شود. یکی از این موارد، تونل جادویی ال جی متشکل از نمایشگرهای OLED بود که در نمایشگاه IFA 2016 برلین، پیش روی کاربران قرار گرفت.

تونل جادویی ال جی پوشیده شده از نمایشگرهای OLED، یکی از جذاب‌ ترین بخش‌های نمایشگاه IFA 2016

تونل جادویی ال جی به کمک 216 نمایشگر خمیده 55 اینچی OLED ساخت شده کهتوجه تقریبا تمامی کاربران نمایشگاه IFA 2016 را به خود جلب کرده. علاوه بر این، بسیاری از بازدیدکنندگان هنگام مشاهده این تونل، مدتی از زمان خود را صرف جزئیاتی که در این تونل وجود داشت کرده و سعی می‌کردند تا هدف ال جی از توسعه این تونل را درک کنند، شاید ال جی قصد داشته تا با وجود این تونل، توانایی خویش را به رخ کشد.

تنها زیبایی تونل جادویی ال جی نبود که مورد توجه کاربران قرار گرفته بود، بلکه محتوای به نمایش درآمده نیز پیام‌های زیادی داشت. کاربران زیادی مبهوت تصاویر شگفت‌ انگیزی شده بودند که در این نمایشگرها پیش روی آنها قرار گرفته بود، تصاویری از ستاره‌ها که می‌توانست ارتباطی جذاب میان کاربران و دنیای خارج از این سیاره خاکی را برقرار کند. بعضا در طول مسیر این تونل نیز ممکن بود بازدیدکنندگان با یکدیگر برخورد کنند و دلیل آن چیزی نبود جز وسعت این تونل و جذابیت‌هایی که بدون شک در لحظه‌ اول برای همگان وجود خواهد داشت.

به هر حال این تونل تنها به عنوان مسیری برای عبور بازدیدکنندگان طراحی شده، اما جذابیت آن به قدری بالا هست که بخواهد کاربران را سوی خود بکشاند و با این کار، شرکت ال جی می‌تواند توانایی خود در تولید نمایشگرها را نیز نشان دهد.در ادامه شما را به دیدن ویدیویی از تونل جادویی ال جی دعوت می کنیم :


فروشگاه اینترنتی جانبی انواع لوازم جانبی ps4 و خرید جدیدترین مدل های ساعت هوشمند و باتری موبایل حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*