لنوو پی 2

معرفی دو گوشی لنوو پی 2 و لنوو ای پلاس در IFA 2016

لنوو در نمایشگاه IFA 2016 درست زمانی که فکر می‌کردیم با معرفی سری جدید K6 به کار معرفی گوشی های خود پایان می‌دهد با دو مدل جدید ما را غافلگیر کرد. لنوو پی 2 (Lenovo P2) و لنوو ای پلاس (Lenovo A Plus) این دو محصول جدید هستند.

لنوو پی 2 (Lenovo P2)

لنوو پی 2

لنوو پی 2 گوشی بهتری است؛ این دستگاه میان رده دارای یک نمایشگر آمولد فول اچ دی 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل بوده که یک تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام را در دل خود جای داده است. 3 و یا 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی نسخه جهانی آن را تشکیل داده و نسخه‌ای از آن با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی تنها در چین عرضه خواهد شد. فضای ذخیره سازی بدون در نظر گرفتن آن که به چین تعلق داشته و یا در بازارهای بین المللی عرضه خواهد شد، قابل ارتقا خواهد بود.

در پشت گوشی لنوو پی 2 یک دوربین 13 مگاپیکسلی ساخت سونی با همراهی یک فلش LED دوگانه قرار گرفته و پنل جلویی آن برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط ویدئویی به یک دوربین 5 مگاپیکسلی مجهز شده است.

لنوو P2 با یک باتری بزرگ 5100 میلی‌آمپر ساعتی بسته بندی شده که با یک شارژر 24 واتی به سرعت شارژ خواهد شد. این دستگاه در نسخه های متفاوت در اروپا با قیمت های 249 یورو (حدود 277 دلار) و 299 یورو (333 دلار) از ماه نوامبر در دسترس خواهد بود.

لنوو ای پلاس (Lenovo A Plus)

لنوو پی 2

گوشی لنوو ای پلاس قطعا یک دستگاه مقرون به صرفه خواهد بود. نمایشگر 4.5 اینچی این اسمارت فون از رزولوشن 480 در 854 پیکسل برخوردار بوده و پردازنده چهار هسته‌ای MT6580 مدیاتک با سرعت پردازشی 1.3 گیگاهرتز به آن قدرت می‌دهد. یک گیگابایت رم و تنها 8 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را شامل می‌شود؛ اما خوشبختانه قابل ارتقا خواهد بود.

در بخش ثبت تصاویر، وجود یک دوربین 5 مگاپیکسلی اصلی در پنل پشتی آن تایید می‌شود و  برای دوستداران سلفی یک دوربین 2 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. یک نسخه دو سیم کارته از این مدل نیز عرضه خواهد شد.

نسخه تک سیم کارته گوشی Lenovo A Plus با قیمت 69 یورو (حدودا 77 دلار) و نسخه دو سیم کارت آن با برچسب قیمتی (88 دلار) عرضه خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی جانبی مجموعه بی نظیر از اسپیکر بلوتوث با بهترین قیمت بازار و انواع مختلف لنز گوشی موبایل حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*