آیفون 7 اپل

مشخصات جدیدی از آیفون 7 اپل منتشر شد؛ رنگ بندی جدید، بدنه ضد آب و…

امسال محصولات قدرتمند و بزرگی همچون گلکسی نوت 7 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 7) از راه رسیدند، اما هنوز هم نمی‌توان پرونده محصولات این عرصه از تکنولوژی در سال جاری را بسته شده در نظر گرفت؛ خیل عظیمی از کاربران در انتظار رونمایی اهالی کوپرتینو از آیفون 7 اپل (Apple iPhone 7) و آیفون 7 پلاس (Apple iPhone 7 Plus) هستند. تاکنون شایعات متعددی پیرامون این دو محصول در فضای وب منتشر شده‌اند و امروز نیز اطلاعات جدیدی از KGI Securities به دستمان رسید. با مشروح خبر همراه گجت نیوز باشید.

KGI یک موسسه شناخته شده در کشور تایوان است که حالا خبرگزاری 9to5Mac از قول آن به چندین قابلیت جدید آیفون 7 اپل و مدل پلاس آن اشاره کرده است. طبق اطلاعات منتشر شده در این گزارش، آیفون 7 اپل با چیپست جدید اپل A10 و پردازنده‌ای با فرکانس 2.4 گیگاهرتز از راه می‌رسد، این در حالی است که در نسل قبلی آیفون‌های اپل شاهد چیپست A9 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز بودیم. این تراشه حتی از مدل A9 ایکس در سری آیپد پرو با فرکانس 2.26 گیگاهرتز نیز سریع‌تر است.

دو گوشی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل در سال جاری با سه ظرفیت داخلی متفاوت روانه بازار می‌شوند؛ نسخه 32، 128 و همچنین 256 گیگابایتی. با توجه به افزایش نیاز سیستم عامل iOS و همچنین کاربران، دیگر خبری از مدل 16 گیگابایتی نخواهد بود. این پرچمداران در پنج رنگ بندی مختلف آماده شده‌اند. حالا علاوه بر رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و رزگلد (که آیفون 6 اس با همین سه رنگ بندی تولید شده بود)، آیفون 7 و مدل پلاس آن شامل دو رنگ بندی جدید مشکی تاریک و مشکی پیانو هستند. گفته می‌شود رنگ بندی مشکی پیانو به مدل آیفون 7 با حافظه داخلی بالا اختصاص داده شده است.

در این گزارش آمده است که آیفون 7 پلاس با 3 گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود و مدل معمولی از آیفون نسل جدید با حافظه رم کمتری روانه بازار خواهد شد؛ آیفون 6 اس این شرکت 2 گیگابایت حافظه رم دارد. به نظر می‌رسد حافظه رم بیشتر در آیفون 7 پلاس مربوط به دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی آن باشد؛ برای آنهایی که نمی‌دانند باید بگوییم که آیفون 7 معمولی به احتمال زیاد تنها با یک دوربین 12 مگاپیکسلی همراه خواهد بود. گفته می‌شود دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس میزبان قابلیت‌هایی نظیر زوم اپتیکال، تثبیت اپتیکال تصاویر و عمق نور بیشتر باشد. علاوه بر این گفته می‌شود هر دو مدل از پرچمداران سال 2016 اپل جهت بهبود تصویر برداری در نور کم چهار فلش ال ای دی را یدک می‌کشند.

آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل به احتمال زیاد با صفحه نمایشی مشابه با مدل‌های سال قبل عرضه می‌شوند با این حال ممکن است برخی قابلیت‌های صفحه نمایش تبلت‌های سری آیپد پرو در این گوشی‌ به کار گرفته شود.

کمپانی اپل در حال به روز رسانی سنسور مجاورت آیفون‌های جدید خود است. این سنسورهای جدید علاوه بر داشتن شعاع شناسایی بیشتر و سرعت پاسخ‌دهی بالاتر، از جسچرهای موجی دست پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این ممکن است یک سنسور جدید جهت بهبود عملکرد لمس سه بعدی اپل در این دستگاه‌ها تعبیه خواهد شد.

در نهایت این احتمال وجود دارد که خانواده آیفون 7 اپل به لطف گواهی IPx7 ، همچون اپل واچ ضد آب باشند. بنابراین این دستگاه به احتمال زیاد تا 30 دقیقه در عمق یک متری آب دوام می‌آورد. از آنجایی که دیگر خبری از درگاه 3.5 میلیمتری هدفون‌ها در آیفون 7 اپل نیست، اپل یک ایرپاد با کابل نوری را به همراه مبدل کابل نوری به جک 3.5 میلیمتری در جعبه محصولات خود قرار می‌دهد.

کمپانی اپل آماده است تا محصولات جدید خود را هفته آینده و در روز 7 سپتامبر (17 شهریور ماه) در رویداد اختصاصی خود معرفی کند. تا آن زمان و در حین برگزاری رویداد اپل با جدیدترین خبرهای مربوط به این پرچمداران همراه گجت نیوز باشید. نظر شما در مورد این خبر چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام ببخشید 7 سپتامبر میشه 17 شهریور درست کنید متن رو لطفا