محصولات مراقبت از لباس ال جی

رونمایی از سری جدید محصولات مراقبت از لباس ال جی در نمایشگاه IFA 2016

سری جدید محصولات مراقبت از لباس ال جی در نمایشگاه IFA 2016 به معرض دید عموم قرار گرفت. از محصولات شاخص در این نمایشگاه می توان از سری جدید ماشین لباسشویی‌های TWINWash مجهز به شوینده قوی و بادوام Centum System، ماشین لباسشویی و خشک کن LG SIGNATURE و LG Styler نام برد.

ماشین لباسشویی 12 کیلوگرمی و بازطراحی شده TWINWash ال‌جی از لحاظ زیبایی شبیه ماشین لباسشویی فوق پیشرفته LG SIGNATURE است. در حالی که محفظه اصلی شوینده حجم زیادی از لباس‌ها را در خود جای می‌دهد، قسمت TWINWash Mini می‌تواند شستشوی متفاوت و با حجم کمتری را انجام دهد. طراحی ارگونومیک و زیبا شامل صفحه LCD تمام لمسی با رابط کاربری دایره‌ای در قالب در شیشه‌ای و پوشش لعاب داده شده و براق خارجی که مانع به جا ماندن اثر انگشت می‌شود.

محصولات مراقبت از لباس ال جی با رویکردی خلاقانه‌، تمام نیاز مشتریان را پوشش می‌دهند،از شستشو و خشک کردن گرفته تا ضدعفونی کردن آن

برای مشتریانی که اولویت آنها مصرف انرژی و دوام محصول است، سیستم Centum  بکار رفته در ماشین‌ لباسشویی‌های ال‌جی، چه خشک کننده و یا ترکیب شوینده و خشک کننده، بهترین گزینه است.هردوی خشک‌کننده و شوینده دارای رده بازده انرژی A+++ -60% و A+++ -10% هستند.به علاوه سیستم چرخش جدید که شُک و لرزش دستگاه را دفع می‌کند و سیستم Centum که صدای محفظه در حال چرخش را تا حد 67dB کاهش می‌دهد. موتور اینورتر بدون تسمه  (Direct Drive)با لرزش کم که در قلب سیستم Centum ماشین لباسشویی قرار گرفته است توسط شرکت ال‌جی به مدت 20 سال گارانتی می‌شود.

محصولات مراقبت از لباس ال جی

ماشین لباسشویی LG SIGNATURE برای اولین بار از پمپ حرارتی اینورتر در این صنعت استفاده می‌کند که بدون تاثیرگذاری روی کیفیت شستشو باعث بازده انرژی A-50% می‌شود. و با اضافه کردن سنسور SmartThinQ، ماشین لباسشویی LG SIGNATURE تبدیل به یک وسیله هوشمند می‌شود که بعد از اتمام شستشو کاربر را از طریق تلفن همراه مطلع می‌سازد.

نسل دوم LG Styler با فناوری TrueSteam ال‌جی لباس‌ها را ضدعفونی می‌کند، چروک‌ها را کاهش می‌دهد، به راحتی بوهای نامطبوع را از بین می‌برد و لباس‌ها را با حسی مثل روز اول تحویل می‌دهد. آویز متحرک قابلیت کاربردی دیگری است که به آرامی لباس را تکان می‌دهد تا در خلال اجرای برنامه بخار، چروک‌ها بیشتر باز شود. با برنامه مراقبت ساده از خط اتوی شلوار با عنوانEasy Pants Crease Care، شلوارهای شما طوری به نظر می‌رسند که انگار تازه از اتوشویی بیرون آمده‌اند.

Simon Jeon، معاون ارشد بخش ماشین لباسشویی در شرکت لوازم خانگی و محصولات تهویه هوای ال‌جی، گفت:

راه کارهایی که ما امسال به نمایشگاه IFA آورده‌ایم مراقبت از لباس ها را، از شست‌وشو گرفته تا خشک‌ کردن و حتی ضدعفونی کردن، به مرحله جدیدی ارتقا می‌دهد. این رویکرد مبتکرانه باعث شده که ال‌جی در صدر صنعت لوازم خانگی جهان قرار گیرد.

فروشگاه اینترنتی جانبی مجموعه بی نظیر از اسپیکر بلوتوث با بهترین قیمت بازار و انواع مختلف لنز گوشی موبایل حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*