سامسونگ بزرگترین تلویزیون quantum dot جهان را در نمایشگاه IFA 2016 معرفی کرد

نمایشگاه IFA 2016 برلین درحال برگزاری است و تاکنون شرکت‌های بسیاری از محصولات جدید خود در کنفرانس‌های مطبوعاتی رونمایی کرده‌اند.شرکت سامسونگ هم از بزرگترین تلویزیون quantum dot با نام KS9800 که اندازه آن ۸۸ اینج است رونمایی کرد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

مایکل زولر رئیس بخش صفحه نمایش‌های سامسونگ در این باره اعلام کرده که ساخت نسل بعدی تلویزیون های این شرکت دارای ذره شگفت انگیزی است که فقط چند اتم را در پهنا نشان می‌دهد. اکنون سامسونگ تولید کننده بزرگترین تلویزیون quantum dot در جهان بوده که قطعا باعث افزایش فروش بخش نمایشگرهای این شرکت خواهد شد.

بزرگترین تلویزیون quantum dot

اگر به یاد داشته باشید تولید نمایشگرهای سامسونگ برای اولین بار با تکنولوژی LCD بود و پس از آن به تولید OLED ها روی آورد و اکنون به تولید quantum dot رسیده است. آنطور که پیدا است تلویزیون های جدید این شرکت با تکنولوژی quantum dot SUHD در ۱۹ مدل با اندازه‌های ۴۴ تا ۸۸ اینچ به بازار عرضه می‌شود.

بزرگترین تلویزیون quantum dot

همانطور که از سایر تولیدکنندگان تلویزیون مانند ال جی اعلام شده است، تلویزیون های نقطه کوانتومی مزایای بیشتری دارند که توانایی نمایش دادن یک میلیارد رنگ را دارد و همچنین روشنایی موجود آن را افزایش می‌دهد. در واقع دوام و کیفیت این نوع تلویزیون‌ها بالا بوده و شرکت‌های سازنده تا ۱۰ سال این محصولات را گارانتی می‌کنند.

علاوه بر این، تلویزیون های جدید کوانتومی سامسونگ از حالت HDR پشتیبانی می‌کند و بهترین کیفیت 4K را به نمایش می‌گذارد. این تلویزیون های جدید دارای رابط کاربری هوشمند سامسونگ هستند و تجهیزات کلی را برای اتصال کنسول‌های بازی را دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی این تلویزیون قابلیت اتصال رایانه‌های شخصی است که بدون هیچ مشکل خاصی انجام می‌شود.

شاید ال جی هم تلویزیون های quantum dot را تولید کرده باشد، اما اکنون سامسونگ سازنده بزرگترین تلویزیون quantum dot در جهان است. در روزهای آینده همراه گجت نیوز و خبرهای نمایشگاه IFA 2016 باشید.

بزرگترین تلویزیون quantum dot

فروشگاه اینترنتی جانبی فروش اینترنتی انواع عینک واقعیت مجازی و دسته بازی موبایل حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*