الفون اس 7 ، یک کپی بی شرمانه از گلکسی اس 7 سامسونگ

در حال حاضر گوشی های هوشمند بسیاری در بازار جهانی وجود دارند که توسط شرکت‌های مختلف تکنولوژی ارائه شده‌اند. اکنون یکی از بهترین و موفق‌ترین اسمارت فون های دنیای امروزی گوشی هوشمند گلکسی اس 7 سامسونگ بوده که پرچم‌دار سری اس این شرکت است. اگر یک دستگاه پرطرفدار در بازار وجود داشته باشد تعجبی در آن نیست که نسخه‌های مشابه آن در بازار یافت شود. گوشی هوشمند جدید الفون اس 7 (Elephone S7) که توسط این شرکت چینی تولید شده است در اصل یک کپی از گلکسی اس 7 اج سامسونگ است.

الفون اس 7 (Elephone S7) ، کپی برابر اصل گلکسی اس 7 سامسونگ !

چندی پیش خبرهای متعددی درباره گوشی هوشمند الفون اس 7 منتشر شده بود که کمپانی سازنده آن یعنی همان الفون، کپی برداری از گلکسی اس 7 سامسونگ را اعلام کرده بود. حال ظاهرا این شرکت به نتیجه مطلوبی از کپی کردن رسیده و حتی بخش خمیده صفحه نمایش را از غول تکنولوژی کره‌ای کپی کرده است.

در حال حاضر شایعات مختلفی درباره گوشی هوشمند الفون اس 7 منتشر شده است، اما طبق آخرین گزارشات منتشر شده این دستگاه در سه نسخه روانه بازار خواهد شد. قدرت گوشی هوشمند الفون اس 3 توسط پردازنده Helio X20 با RAM + ROM combos تامین می‌شود. میزان رم این دستگاه 2 گیگابایت بوده و حافظه داخلی آن 16 گیگابایت است که البته به قابل ارتقا بودن آن اشاره‌ای نشده است. نسخه دوم دستگاه دارای همان مشخصات است، با این تفاوت که به رم 3 گیگابایتی مجهز شده است و آخرین نسخه آن دارای رم 4 گیگابایتی همراه با حافظه داخلی 64 گیگابایتی است.

باتوجه به گزارشات منتشر شده هم اکنون نسخه رسمی موبایل الفون اس 3 ساخته شده، اما هنوز در وب سایت رسمی شرکت یا هیچ فروشگاه رسمی منتشر نشده است. قیمت این گوشی بین 99.99 دلار تا 189.99 دلار است. اگرچه هنوز به تاریخ دقیق عرضه این دیوایس اشاره نشده و مشصخات کامل آن هنوز مشخص نیست، اما انتظار می‌رود تا قبل از پایان سال جاری میلادی پا به بازار جهانی بگذارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. copy kardan az aslesham behtar 😀 😀