گیر کردن S Pen سامسونگ در گلکسی نوت 7

قلم S Pen سامسونگ همچنان در نوت 7 گیر می‌کند!

تعدادی از دارندگان گلکسی نوت 7 عنوان کرده‌اند که قلم S Pen سامسونگ در دستگاهشان گیر کرده است و دیگر موفق به درآوردن آن نشده‌اند. این مشکل که در گلکسی نوت 5 البته به شکل دیگری وجود داشت، همچنان با تازه‌ترین نسل فبلت سامسونگ پابرجاست تا کاربران خیلی هراسان به سمت خرید آن گام بردارند. ظاهراً تنها راه حل این مشکل ارسال گوشی به نمایندگی و تعویض این قلم توسط سامسونگ است.

احتمالاً به یاد می‌آورید که سال گذشته صاحبان فبلت گلکسی نوت 5 سامسونگ مشکلات زیادی نظیر گیر کردن گیر کردن S Pen سامسونگ داخل جایگاه اختصاص یافته‌اش را گزارش کردند. قرار دادن این قلم در داخل جایگاهش و سپس فشار بیش از حد بر روی آن می‌تواند به مکانیسم این فبلت ضربه زده و پس از مدتی به طور کلی قادر به درآوردن از جایگاهش نخواهید بود.

امسال سامسونگ برای رفع این مشکل مکانیسم جدیدی را به جایگاه S Pen سامسونگ نوت 7 اضافه کرده که به کمک کاربران بی دقت می‌آید و مانع از زیادی عقب رفتن قلم می‌شود. اما امسال نیز این قلم میزبان مشکل دیگری است که نتیجه آن باز هم به گیر کردن S Pen سامسونگ نوت 7 منجر خواهد شد. این ماجرا از آنجایی آغاز می‌شود که شما هنگام در آوردن این قلم از جایگاهش، بر روی دکمه آن فشار می‌دهید.

در برخی از موارد، دکمه مکانیکی این قلم منجر کار نمی‌کند و این بدان معناست که شما برای درآوردن S Pen سامسونگ نوت 7 از جایگاهش نیازمند متوسل شدن به تاکتیک‌های تأیید نشده و غیر متعارفی خواهید شد.

گیر کردن S Pen سامسونگ در گلکسی نوت 7

تنها راه حل ممکن، تعویض S Pen سامسونگ توسط نمایندگی مجاز

برخی این مشکل به وجود آمده را مربوط به طراحی زد آب جدید گلکسی نوت 7 می‌دانند. به گفته یک منبع فعال در این صنعت، سامسونگ در حال بررسی چگونگی رفع این مشکل است. اگر قلم S Pen سامسونگ شما گیر کرده و شما قادر به جدا کردن آن از دستگاه نیستید، شما می‌بایست امیدوار باشید تا اس پن جدیدی  طراحی و عرضه شود. اگر جدا کردن این قلم ممکن نبود، بدون آن که به راهکار‌های نامتعارفی مراجعه کنید گلکسی نوت 7 خود را به نمایندگی‌های مجاز سامسونگ بفرستید. تیم پشتیبانی سامسونگ قلم را از گوشی هوشمند شما جدا کرده و قلم جدیدی را به شما تحویل خواهد داد.

البته بر خلاف سال گذشته که کاربران زیادی گریبان گیر این مشکل شده بودند، دارندگان گلکسی نوت 7 روبه رو شده با این مشکل چندان زیاد نیستند. سامسونگ به تمامی دارندگان فبلت گلکسی نوت 7 توصیه می‌کند تا در هنگام فشار دادن S Pen سامسونگ به داخل جایگاهش، پس از آن که صدایی شنیده می‌شود دیگر به هیچ عنوان بر روی آن فشار نیاورید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*