شرکت وکوم از استایلوس Bamboo Omni رونمایی کرد

شرکت وکوم از استایلوس Bamboo Omni رونمایی کرد

شرکت وکوم (Wacom) در جریان کنفرانس خود در IFA 2016 از چندین محصول شامل اسمارت پدهای Bamboo Slate و Bamboo Folio و یک قلم هوشمند به نام استایلوس Bamboo Omni رونمایی کرد. با گجت نیوز و معرفی بیشتر این استایلوس جدید همراه باشید.

استایلوس Bamboo Omni در ماه نوامبر (آبان ماه) راهی بازار می‌شود

شرکت وکوم با بازطراحی قلم قبلی خود با نام Bamboo، استایلوس Bamboo Omni را معرفی و در آینده‌ای نزدیک به بازار عرضه خواهد کرد. این استایلوس از طراحی زیبا و چشم‌نوازی برخوردار بوده و قرار است با عرضه در ماه نوامبر (آبان ماه) در گجت‌های با سیستم عامل اندروید و iOS خودنمایی کند. شرکت وکوم همچنین با طراحی مجدد محصولات قبلی خود به آنها جان تازه‌ای داده است. قلم‌های Bamboo Solo و Bamboo Duo قرار است با شکل و شمایلی جدیدتر و عملکردی بهتر، تعامل بیشتری با صفحات لمسی گوشی‌ها و تبلت‌ها داشته باشند. علاوه بر این تغییرات، Bamboo Duo مجهز به یک نوک قابل تعویض در قسمت سر خود شده است.

شرکت وکوم از استایلوس Bamboo Omni رونمایی کرد

شرکت وکوم در حین معرفی استایلوس Bamboo Omni ادعا کرد این قلم  بدون نیاز به ارتباط با بلوتوث روی دیوایس‌های iOS و اندرویدی به راحتی عمل خواهد کرد. در این قلم از تکنولوژی Reflective Electro Static برای بهبود عملکرد استایلوس بر روی صفحات لمسی خازنی استفاده شده است. درست مانند قلم اپل، شما مجبور به شارژ استایلوس Bamboo Omni هستید، اما برعکس قلم اپل (که جهت شارژ بایستی درون شیار آیپد قرار بگیرد)، می‌توانید از طریق هر پورت USB استایلوس Bamboo Omni را شارژ کنید.

شرکت Wacom قرار است استایلوس جدید خود را در دو رنگ سیاه و سفید در ماه نوامبر (آبان ماه) با قیمت 50 دلار روانه بازار کند. همچنین، این شرکت در حال حاضر دو قلم بامبو سولو و بامبو Duo را با قیمت 20 و 30 دلار از طریق وب‌سایت رسمی خود جهت فروش در اختیار عموم قرار داده است.

فروشگاه اینترنتی جانبی انواع لوازم جانبی ps4 و خرید جدیدترین مدل های ساعت هوشمند و باتری موبایل حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*