بهترین هدفون کمپانی Bowers

نسخه بی سیم بهترین هدفون کمپانی Bowers & Wilkins معرفی شد

Bowers & Wilkins از کمپانی‌های معروف در زمینه تولید هدفون‌های با کیفیت به شمار می‌رود. این کمپانی در سال 2013 بهترین هدفون خود را با نام P7 روانه بازار کرد که بازه فرکانسی وسیعی را پوشش می‌دهد. امروز در جریان نمایشگاه IFA 2016، نسخه جدید بهترین هدفون کمپانی Bowers & Wilkins با پشتیبانی از تکنولوژی ارتباط بی سیم معرفی شد.

هنگامی که بهترین هدفون کمپانی Bowers & Wilkins سه سال پیش روانه ویترین فروشگاه‌ها شد، دوست داران موسیقی به آن لقب بهترین هدفون زیر 500 دلار را دادند. کاربران برای برقراری ارتباط این هدفون با کیفیت با دستگاه پخش کننده موسیقی باید سیم آن را به جک 3.5 میلی متری هدفون متصل می‌کردند. این در حالی بود که هدفون P5 همین کمپانی از فناوری ارتباط وایرلس استفاده می‌کرد و تکنولوژی به روزتری به همراه داشت. پس از مدتی مهندسین شرکت سازنده تصمیم گرفتند بهترین هدفون کمپانی Bowers & Wilkins را نیز به این فناوری مجهز کنند و دست به تولید نسخه جدیدی از آن زدند.

بهترین هدفون کمپانی Bowers

انگلیسی‌ها ادعا دارند بهترین هدفون کمپانی Bowers & Wilkins با یک بار شارژ قابلیت پخش موسیقی تا 17 ساعت دارد

ظاهر نسخه بی سیم P7 تفاوت چندانی با نسخه سیمی آن ندارد و از همان بدنه آلومینیومی و چرم گوسفندی ساخته شده است. همچنین مهندسی صدا نیز کاملا مشابه با نسخه 2013 این هدفون انجام شده اما امکان برقراری ارتباط بلوتوثی رمزگذاری شده از نوع aptX با پخش کننده موسیقی تغییر مهم نسخه 2016 بهترین هدفون کمپانی Bowers & Wilkins نسبت به مدل پیشین آن برشمرده می‌شود. بدین ترتیب حتی اگر تلفن‌های هوشمند آینده نظیر آیفون 7 از جک 3.5 میلی متری هدفون نیز پشتیبانی نکنند باز هم در اتصال هدفون به موبایلتان به مشکل برنخواهید خورد. با این وجود امکان اتصال هدفون به اسمارت فون به وسیله جک 3.5 میلی متری نیز فراهم شده است.

افزودن کیت ارتباط وایرلس به P7 علاوه بر محدود کردن مدت زمان کارکرد هدفون، سبب افزایش وزن و قیمت آن شده است. نسخه 2016 هدفون P7 حدود 35 گرم سنگین‌تر از نسخه قدیمی آن است و با برچسب قیمت 399.99 دلار روانه بازار خواهد شد، درحالی که نسخه با سیم آن با قیمت 349.99 دلار هم اکنون در بازار برای خرید موجود است.

فروشگاه اینترنتی جانبی مجموعه بی نظیر از اسپیکر بلوتوث با بهترین قیمت بازار و انواع مختلف لنز گوشی موبایل حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*