باتری ساعت جوهر الکترونیکی سونی تا سه هفته شارژدهی دارد!

باتری ساعت جوهر الکترونیکی سونی تا سه هفته شارژدهی دارد!

یکی از مواردی کمپانی‌های سازنده می‌توانند عمر باتری را بالا ببرند، استفاده از تکنولوژی های بهینه‌تر نظیر جوهر الکترونیکی برای ساخت نمایشگر دیوایس‌های مختلف خود است. حالا ساعت جوهر الکترونیکی سونی دقیقا با بهره‌گیری از همین قابلیت، توانسته است که عمر باتری فوق العاده را برای کاربران خود به ارمغان بیارد.
این مدل جدید از ساعت جوهر الکترونیکی سونی درواقع همان ساعت FES Watch U است که بودجه‌ی تولید آن از سوی کاربران تامین شده است و حدود یک هفته‌ی پیش در ژاپن از آن رونمایی شد. حالا در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ ما توانسته‌ایم نگاهی به ساعت زیبا داشته باشیم و با یکی از اولین اسمارت واچ‌های مدرن دنیا که از نمایشگر جوهر الکترونیکی برخوردار است، آشنا شویم.

جالب است بدانید که برند ژاپنی در سال ۲۰۱۴ نیز یک ساعت هوشمند با بهره‌گیری از همین تکنولوژی ساخته بود، اما ساعت FES Watch U در واقع مدل پیشرفته‌تر و مدرن‌تر آن ساعت است و علاوه بر قابلیت‌های بیشتر، ظاهر جذاب‌تری هم دارد، فریم دور نمایشگر ساعت جوهر الکترونیکی سونی از فلز ساخته شده است تا در همان اولین لمس، حس یک جنس مرغوب را به کاربر هدیه دهد.

سونی از صفحه‌ی یاقوت کبود برای افزایش مقاومت نمایشگر بهره برده که این موضوع بر روی زیبایی ظاهری این ساعت هم تاثیر گذاشته است.

عمر باتری؛ برگ برنده‌ی ساعت جوهر الکترونیکی سونی

باتری ساعت جوهر الکترونیکی سونی تا سه هفته شارژدهی دارد!

از آنجا که نمایشگر این دیوایس از جوهر الکترونیکی تشکیل شده است، شما دیگر نیازی نیست که نگران مصرف انرژی بالای آن باشید و آنطور که سونی گفته است، کاربران با یک بار شارژ کردن کامل، قادر خواهند بود به مدت سه هفته از آن استفاده‌ی مداوم داشته باشند. البته مطمئنا این میزان با توجه به نوع مصرف ممکن است که بیشتر و یا کمتر شود.

نکته‌ی چالب اینجاست که علاوه بر نمایشگر، کاربران قادر خواهند بود که بر روی بند ساعت جوهر الکترونیکی سونی نیز به نمایش تصاویر و دیزاین‌های مورد علاقه‌ی خود بپردازند و در واقع یک نمایشگر را هم بر روی دور مچ خود داشته باشند. در مجموع و با توجه به تمام این قابلیت‌ها، ساعت FES Watch U نسخه‌ی به مراتب بهتری از نسل قبلی خود محسوب می‌شود و با این که برای اظهار نظر نهایی لازم است که تا بررسی‌های عملی صبر کنیم، اما مطمئنا میتوانیم از همین حالا طرفداران زیادی را برای آن متصور شویم.

گفتنی است که فروش ساعت جوهر الکترونیکی سونی از حدود یک ماه دیگر و از تاریخ ۷ اکتبر (۱۶ مهر ماه) در کشور ژاپن آغاز خواهد شد و قیمت آن در بازه‌ای بین ۴۴ هزار و ۷۱۰ یوآن (حدود ۴۳۸ دلار) و ۵۹ هزار و ۹۴۰ یوآن (حدود ۵۸۷ دلار) قرار خواهد گرفت؛ البته این قیمت که نسبتا بالا هم به نظر می‌رسد، هنوز به طور رسمی تایید نشده است و ممکن است که توسط سونی افزایش یابد و یا با قیمت کمتری به فروش برسد.

فروشگاه اینترنتی جانبی بهترین قیمت رم موبایل و متنوع ترین مدل های شارژر وایرلس موبایل حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*