هدفون جدید سونی MDR-1000X با قابلیت فیلتر صدای اطراف معرفی شد

شرکت سونی ساعاتی پیش در کنار طیف وسیعی از گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی صوت و تصویری خود در نمایشگاه IFA 2016، از هدفون MDR-1000X رونمایی کرد. قابلیت ویژه هدفون جدید سونی ، فیلتر کردن صدای اطراف برای لذت بیشتر از موسیقی در دنیای امروزی است.

یکی از مشکلات امروزی در استفاده از موسیقی، صداهای مزاحم فراوانی است که ما را احاطه کرده‌اند، از سر و صدای ماشین‌ها در اتوبوس و تاکسی گرفته تا داد و قال مردم در مترو و زمزمه همکاران در محیط کار، همه باعث می‌شوند نتوانیم به راحتی موسیقی مورد علاقه‌مان را گوش دهیم.

حال شرکت سونی با توجه با این موضوع هدفون MDR-1000X را در نمایشگاه IFA 2016 در معرض دید عموم قرار داده که به عنوان یک قابلیت منحصر به فرد می‌تواند صداهای مزاحم بیرونی را فیلتر کند. هدفون جدید سونی MDR-1000X با تکنولوژی حذف نویز فعال، معمولاً در مقابله با صداهای مزاحم ثابت و ممتد بهتر عمل می‌کند. دلیل اصلی هم این است که فرکانس نویزهای ثابت به سادگی برای این هدفون‌ها قابل تشخیص است.

هدفون جدید سونی MDR-1000X با قابلیت فیلتر صدای اطراف

البته همان‌طور که گفته شد هدفون جدید سونی می‌تواند نویزهای فعال را فیلتر نماید و این در حالیست که اگر در همین حین شخصی شما را صدا کند، به راحتی متوجه خواهید شد. در سوی دیگر بر روی گوشی سمت راست این هدفون یک پنل لمسی تعبیه گردیده که با قرار گرفتن دست بر روی آن، صدای موزیک به طور خودکار کاهش یافته و شما می‌توانید به وضوح صداهای اطراف را بشنوید. البته اگر به یاد داشته باشید پیش‌تر نیز شاهد ارائه قابلیتی مشابه در هدفون‌های رده اول بیتس بوده‌ایم.

هدفون جدید سونی MDR-1000X با قابلیت فیلتر صدای اطراف

به طور کلی سه حالت پیش‌فرض برای حذف نویز در هدفون جدید سونی MDR-1000X استفاده شده است. حالت اول تمام صداهای مزاحم اطراف شما را حذف خواهد کرد، حالت دوم تنها اجازه شنیده شدن صداهای انسانی را می‌دهد و حالت سوم نیز علاوه بر پخش صداهای اطرافیان، امکان شنیده شدن صداهایی از قبیل زنگ موبایل را هم امکان پذیر می‌کند.

در سوی دیگر بر روی قاب خارجی این هدفون یک میکروفن تعبیه شده که البته به اذعان نویسنده مطلب، صدای شما را رباتیک‌وار در هنگام مکالمه منتقل می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این هدفون که قرار است در دو رنگ مشکی و سفید با قیمت 399.99 دلار از پاییز به بازار عرضه شود، می‌توان به پشتیبانی از کدک LDAC Bluetooth، یک باتری با عمر شارژ 20 ساعته و قابلیت تنظیم برای قرار گیری بر روی سر در هنگام استفاده از عینک اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی جانبی مجموعه بی نظیر از اسپیکر بلوتوث با بهترین قیمت بازار و انواع مختلف لنز گوشی موبایل حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*