کامپیوتر HP - اچ پی پاویلیون ویو

کامپیوتر HP با ظاهری شبیه به یک اسپیکر؛ محصولی مناسب نسل جوان

در بازار داغ تابستانی دنیای تکنولوژی، کامپیوتر HP با ظاهری کاملاً شبیه به یک اسپیکر و البته چشم نواز می‌تواند انتخابی خوب برای داشتن یک کامپیوتر خانگی و جمع و جور جوانان باشد. این کامپیوتر که HP Pavilion Wave نام دارد دارای قدرت مناسبی بوده که حتی می‌تواند از دو صفحه نمایش Quad HD و یا یک صفحه 4K پشتیبانی به عمل آورد. لازم به ذکر است اچ پی این محصول را از ماه آینده با قیمت 529.99 دلار به فروش خواهد رساند.

کمپانی اچ پی ساعاتی پیش از یک کامپیوتر جدید رونمایی کرد. کامپیوتر HP بیش از آن که شبیه به یک دسکتاپ باشد، دارای طراحی مشابه یک اسپیکر کامپیوتر است. این شرکت خیلی خلاقانه با قرار دادن یک کامپیوتر در پکیجی کوچک و جمع و جور این امکان را به مصرف کنندگانش خواهد داد تا حتی به عنوان یک دکوری کامپیوتر HP را در کنار مبلمان منزل خود قرار داده و هر مکانی از منزل خود را به محل کارتان تبدیل کنید.

کامپیوتر HP - اچ پی پاویلیون ویو

اچ پی برای این کامپیوتر تازه وارد نام HP Pavilion Wave را برگزیده است. کامپیوتر HP همانند منشوری مثلثی شکل و بلند قامت بوده که اطراف آن پوشیده شده از پارچه‌ی سیاه و سفید به سبک بافت و البته شکل و شمایلی منحنی است تا آن این محصول بسیار شبیه به یک اسپیکر باشد. تنها شیاری که در قسمت جلویی کامپیوتر HP دیده می‌شود مربوط به پورت USB و جک 3.5 میلی‌متری هدفون خواهد بود. اما بر روی قاب پشتی ما شاهد چند درگاه یو اس بی(شامل یک درگاه USB نوع C)، یک پورت HDMI و یک اسلات کارت‌های اس‌دی هستیم.

کامپیوتر HP - اچ پی پاویلیون ویو

نکته جالب توجه در ارتباط با این کامپیوتر قدرت مناسب صوتی آن بوده که خود اچ پی نیز در تبلیغات مربوط به آن به خوبی بر روی قدرت آن مانور داده است. این کامپیوتر از یک بلندگوی بزرگ مرکزی برخوردار است که صدای مورد نظر را از طریق شیار بزرگ بالایی خود پخش می‌کند. با تستی که ما از این محصول در یک اتاق نسبتا کوچک گرفتیم از بلندی صدا راضی بودیم اما مسلما این بلندگو نمی‌تواند جای یک اسپیکر اختصاصی را بگیرد.

مشخصات کامپیوتر HP – اچ پی پاویلیون ویو

کامپیوتر HP - اچ پی پاویلیون ویو

این کامپیوتر در چند نسخه مختلف قابل عرضه است که می‌تواند شامل یک پردازنده Core i3 و یا Core i5 سری Skylake باشد. از دیگر مشخصات این محصول باید به هارد 1 ترابایتی یا یک حافظه SSD با حجم 128 گیگابایت، رم 8 یا 16 گیگابایت و همچنین یک کارت گرافیک داخلی یا کارت گرافیک AMD R9 M470 اشاره کرد. این کامپیوتر قادر به پشتیبانی از دو صفحه نمایش Quad HD و یا یک صفحه نمایش 4K است تا شما خیالتان بابت قدرت این محصول راحت باشد. علاوه بر آن کمپانی اچ پی در این کامپیوتر از یک میکروفون داخلی استفاده کرده که از کورتانا در ویندوز 10 پشتیبانی به عمل می‌آورد.

لازم به ذکر است کمپانی اچ پی کامپیوتر HP Pavilion Wave را از ماه آینده و با قیمت 529.99 دلار به فروش خواهد رساند.

کامپیوتر HP - اچ پی پاویلیون ویو

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده جدید ترین مدل های پاور بانک با بهترین قیمت و انواع هندزفری بلوتوث حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*