لنوو تاریخ عرضه نسخه آنلاک شده‌ی گوشی موتو زد پلی را مشخص کرد

لنوو تاریخ عرضه نسخه آنلاک شده‌ی گوشی موتو زد پلی را مشخص کرد

شب گذشته و در خلال کنفرانس های IFA 2016 ، لنوو با معرفی چند محصول جدید در دقایق آخر از راه رسید. یکی از محصولات این شرکت که در کانون توجه قرار داشت، مدلی جدید از گوشی های سری زد لنوو بود؛ گوشی موتو زد پلی (Moto Z Play). با گجت نیوز همراه باشید.

شرکت مخابراتی ورایزون وایرلس (Verizon Wireless) بزرگترین شرکت مخابراتی در ایالات متحده است که تا پیش از این و به طور انحصاری از گوشی لنوو موتو زد (Lenovo Moto Z) پشتیبانی می‌کرد. اما با برگزاری کنفرانس لنوو در IFA 2016، گویا در حال از دست دادن این انحصار است. لنوو در این کنفرانس اعلام کرد که از 15 سپتامبر (25 شهریور) کاربران قادر خواهند بود نسخه آنلاک شده‌ی گوشی موتو زد را که لقب «باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان» را یدک می‌کشد، با قیمت 699.99 دلار سفارش داده و در ماه اکتبر (اوایل مهرماه) تحویل بگیرند. نسخه آنلاک شده‌ی موتو زد بر روی شبکه‌های GSM مانند AT&T و T-Mobile عمل خواهد کرد و از انحصار شرکت ورایزون وایرلس خارج خواهد شد.

لنوو همچنین در خصوص محصول تازه معرفی شده‌ی خود یعنی گوشی موتو زد پلی (Moto Z Play) اعلام کرد که نسخه آنلاک شده آن در ماه اکتبر (اوایل مهرماه) و با قیمت 449 دلار در دسترس خواهد بود. گوشی موتو زد دروید نیز که فعلا قرار نیست از انحصار شرکت ورایزون وایرلس خارج شود، در ماه جاری و با قیمت 408 دلار در ایالات متحده عرضه خواهد شد.

در این کنفرانس، لنوو حرفی از نسخه آنلاک شده‌ی موتو زد فورس (Moto Z Force) به میان نیاورد. البته شرکت ورایزون قطعا همه تلاش خود را می‌کند که بازار گرم گوشی های صفحه نشکن لنوو در ایالات متحده را حفظ نماید.

مشخصات گوشی موتو زد پلی

گوشی جدید لنوو با نام موتو زد پلی به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون 625، 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت استفاده از حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، صفحه نمایش 5.5 اینچی FullHD با کیفیت تصویر Super AMOLED و باتری 3510 میلی‌آمپر ساعت با قابلیت پشتیبانی از نسل سوم تکنولوژی شارژ سریع مجهز شده است.

فروشگاه اینترنتی جانبی فروش اینترنتی انواع عینک واقعیت مجازی و دسته بازی موبایل حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*