زمان عرضه و قیمت گوشی ZTE Nubia Z11

زمان عرضه و قیمت گوشی ZTE Nubia Z11 برای بازار جهانی مشخص شد

اگر به یاد داشته باشید چند ماه پیش شرکت چینی ZTE از گوشی هوشمند بالا رده‌ای تحت عنوان نوبیا زد 11 (Nubia Z11) رونمایی کرد. اگرچه آن زمانی شایعه گردید که این گوشی هوشمند صرفاً به بازار چین خواهد آمد، با این حال منابع وابسته به شرکت سازنده امروز اعلام کرده‌اند که نسخه جهانی گوشی Nubia Z11 به زودی در بازارهای شناخته شده عرضه خواهد شد.همچنین قیمت گوشی ZTE Nubia Z11 نیز برای بازار جهانی مشخص گردید.

بر این اساس مدل جهانی گوشی هوشمند Nubia Z11 که امروز طی روند برگزاری نمایشگاه IFA 2016 در معرض دید عموم قرار گرفت، از نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره برده و قلب آن را قرار است تراشه هشت هسته‌ای اسنپ دراگون 820 که بر پایه معماری 64 بیتی طراحی گردیده با کلاک فرکانس 2.1 گیگاهرتز به تپش درآورد.

4 گیگابایت حافظه رم، 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی گوشی Nubia N1 را تشکیل داده و این مقدار از طریق کارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود. در پشت این گوشی یک دوربین 16 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) و فناوری کاهش نویز 3D قرار گرفته است. از دیگر ویژگی‌های این دوربین می‌توان به دهانه دیافراگم f/2.2، کنترل رنگ LTM و تثبیت کننده تصویر اشاره کرد. در جلو نیز برای گرفتن سلفی و برقراری تماس ویدئویی، دوربینی 8 مگاپیکسلی دیده می‌شود.

پشتیبانی از دو سیم‌کارت به طور هم‌زمان در شبکه LTE، سنسور اثر انگشت در قاب پشتی، بلندگوهایی مجهز به فناوری hifi و باتری 3 هزار میلی آمپر ساعتی مجهز به فناوری شارژ سریع از دیگر قابلیت های این گوشی پرچم‌دار محسوب می‌شود. طبق اعلام شرکت سازنده، گوشی Nubia N1 قرار است در بازار کشورهای جمهوری چک، آلمان، ایتالیا، پرتغال، روسیه، اسپانیا و همچنین هند، اندونزی، تایلند، ویتنام ایالات‌متحده از ماه آینده با قیمت 499 دلاری برای مدل پیش‌فرض و مدل رز گلد مجهز به 6 گیگابایت حافظه رم با قیمت 599 از طریق وب‌سایت آمازون و eBay عرضه شود.

نظر شما در مورد قیمت گوشی ZTE Nubia Z11 چیست ؟

فروشگاه اینترنتی جانبی فروش اینترنتی انواع عینک واقعیت مجازی و دسته بازی موبایل حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*