اخبار انفجار گلکسی نوت ۷ تاثیر خودش را گذاشت؛ توقف فروش تا اطلاع ثانوی!

اخبار انفجار گلکسی نوت ۷ تاثیر خودش را گذاشت؛ توقف فروش تا اطلاع ثانوی!

اگر صادقانه‌ بخواهیم نظر بدهیم، رقابت بر سر پادشاهی دنیای تلفن‌‌های همراه هوشمند تنها بین سامسونگ و اپل در جریان است و وقتی یک اتفاق باعث رسوایی یکی از این دو طرف می‌شود، طرفداران کمپانی دیگر در وضعیت جالبی قرار می‌گیرند و از این که رقابت را پیروز شده‌اند، به برند محبوب خود می‌بالند! نمونه‌ی این اتفاق شاید رسوایی خم شدن آسان آیفون ۶ و ۶ پلاس اپل بود؛ اتفاقی که حالا این بار در قالب انفجار باتری به فبلت‌های سامسونگ سرایت کرده است و انفجار گلکسی نوت ۷ موجی از نارضایتی را به وجود آورده است.
احتمالا اخبار مربوط به انفجار باتری نسل جدید فبلت‌های برند کره‌ای را شنید‌ه‌اید. انفجار گلکسی نوت ۷ (Galaxy note 7) موضوعی است که این روزها به تیتر اول بسیاری از خبرگزاری ها تبدیل شده است. حالا خبری به دستمان رسیده است مبنی بر این که سامسونگ فروش و ارسال این محصول را برای اپراتورهای مخابراتی کره‌ی جنوبی متوقف کرده است تا واقعا مطمئن شویم که مشکلی در رابطه با باتری این محصول وجود دارد.

به گزارش آژانس خبرگزاری YNA در کشور کره‌ی جنوبی (YNA)، سامسونگ از ابتدای هفته‌‌ی میلادی (روز دوشنبه) ارسال گلکسی نوت برای اپراتورهای این کشور را متوقف کرده است و این توقف تا به امروز همچنان ادامه داشته است. گزارش‌های مربوط به انفجار گلکسی نوت ۷ از حدود پنج روز پس از عرضه‌ی این محصول شروع شدند و حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ به این نتیجه رسیده است که باید اقدامات جدی‌تری را در این زمینه انجام دهد.

اخبار انفجار گلکسی نوت ۷ تاثیر خودش را گذاشت؛ توقف فروش تا اطلاع ثانوی!فروش گلکسی نوت ۷ در کشور کره‌ی جنوبی از پرچمدار حال حاضر سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ پیشی گرفته است اما به نظر می‌رسد که چه از لحاظ سخت افزاری و چه از لحاظ نرم افزاری، این محصول پایداری کمتری نسبت به برادر کوچک‌تر خود داشته باشد. انفجار گلکسی نوت ۷ باعث ایجاد هاله‌ای از ابهام درباره‌ی عملکرد مناسب سخت افزار آن شده است و یک باگ عجیب که باعث کرش کردن و گیر کردن این فبلت بر روی چرخه‌ی بوت می‌شود نیز باعث شده است که درباره‌ی عملکرد نرم افزاری آن هم شک داشته باشیم.

جالب است بدانید که یکی از مقامات سامسونگ در مکالمه‌ای که با YNA داشته، اعلام کرده است که نم‌یتواند توقف فروش گلکسی نوت ۷ را تایید کند و یا آن را تکذیب کند، او درخواست وقت بیشتری داشته است تا بتواند بر روی این موضوع اظهار نظر داشته باشد. هرچند که اپراتورهای مخابراتی K Telecom Co ،KT Corp. و LG Uplus Corp در کره‌ی جنوبی از چند روز پیش هیچ دیوایس جدیدی را از سری نوت ۷ سامسونگ دریافت نکرده‌اند و به نظر میرسد که موضوع جدی‌تر از این حرف‌ها باشد.

به نظرتان کار به جایی می‌رسد که سامسونگ با یک رسوایی بزرگ مواجه شود؟ آیا تمام دیوایس‌های نوت ۷ از سطح بازار جمع آوری خواهند شد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. جیگر
    آفرییییییییییییییییین

  2. چه ملت اسکولی نگاه چطوری دارن سر برند باهم بحث می کنند خخخخخخخخ بابا یه اپل دو میلیونی خریدی با هزار بدبختی و مثل سگ کار کردن صبح تا شب دیگه این همه پز دادن نداره که خاک بر سر این ملت عقده ای گوشی ندیده
    یعنی واقعا اینهایی که سر اپل و سامسونگ باهم کل می کنن یه مشت احمق به تمام عیارن که از شهرستان اومدن تهران گوشی خریدن!
    باشه بابا برند شما خدای دنیاست شماها خوب دنیایید خخخخخخخ
    من هواوی دارم هفتصد تومان هم بیشتر نخریدمش به هیچ برندی هم تعصب ندارم آدم بی کلاسی هم هستم.

  3. بهتره اسمش رو بذاره افتضاح 7 نه نوت7
    1 مشکل گیر کردن قلم
    2 خش پذیری گوریلوگلس
    3 خش پذیری دکمه هوم
    4 ترک خوردن
    5 از کار افتادن اسکنر اثر انگشت
    6 کرش شدن
    7 تررررررکیدن

    • دوست عزیز اطلاعی نداری از دادگاه اپل؟
      بالاخره چیشد افتضاح استفاده از پنلهای تعمیری در کل گوشیهای آیفون سیکس اس و سیکس اس پلاس؟
      آتیش گرفتنهای پی در پی این دو گوشی که یادت نرفته؟
      خم شدن با وزش باد چی؟
      ارور 53 چی؟
      آجر شدن گوشی با تغییر تاریخ چی؟
      هنگ کردن مک زیر شارژ چی؟
      فقط دو مورد انفجار در نوت 7 رخ داده و اونم بخاطر استفاده از تبدیل USB C بوده که خود مشتریها هم اعلام کردن…بقیه ی مواردی که شما گفتی دروغی بیش نیست…تست ضربه های نوت 7 موجوده که آیفین رو سوکس کرد

  4. سلام
    خمشدن، کاری عمدی است؛ یعنی به 2 عامل: خمکننده + ایجاد مقدار نیروی لازم برای خمکردن، وابسته بوده و خودبخودی نیست؛ گذشته از اینکه چنین بلایی را بر سر هر گوشی دیگری میتوان آورد و منحصر به اپل نیست. ولی منفجرشدن، اتفاقی ناخواسته است که مطمئناً اگر نوت 7 داشتی و منفجر میشد، آنوقت، برق این تعصب کور از کلّه ات میپرید.

  5. هیچی نمیشه، از‌خم شدن اپل که ضایع تر نیست، خیلی خیلی خیلی اوضاع بیخ پیدا کنه یه چند روز وقفه میخوره بعد دوباره فروش میکنه….