تصاویر شیائومی می نوت 2

تصاویر شیائومی می نوت 2 حکایت از شروع زندگی واقعی این دستگاه دارد

تصاویر شیائومی می نوت 2 در فضای آنلاین منتشر شد. در طول هفته گذشته یکی از خبرهایی که بسیار جلب توجه می‌کرد شایعات مربوط به شیائومی می نوت 2 (Xiaomi Mi Note 2) بود.

تصاویری که از آن منتشر شد تعریف چندانی نداشت و به سختی قابل دیدن بود؛ اما به تازگی عکس‌های بسیار واضح و روشنی از آن در فضای آنلاین نشت کرده که حکایت از آغاز زندگی واقعی این دستگاه دارد. این تصاویر زنده، کاملا باکیفیت بوده و نشان می‌دهد که محصول جدید شیائومی به مانند سامسونگ گلکسی نوت 7 از یک نمایشگر لبه منحنی برخوردار شده است.

تصاویر شیائومی می نوت 2 منتشر شد؛ نمایشگر دو لبه منحنی آن تایید می‌شود

بر اساس خبرهایی که از قبل به بیرون درز کرده است، شیائومی Mi Note 2 سرشار از ویژگی‌های قدرتمندی است. 6 گیگابایت رم در کنار تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام از آن یک اسمارت فون پرقدرت ساخته است. حتی برخی شایعات به این نکته اشاره کرده‌اند که تراشه اسنپدراگون 821 نیز می‌تواند در دل این دستگاه قرار بگیرد. در هر صورت شیائومی می Note 2 با چنین مشخصاتی می‌تواند در بازار حرفی برای گفتن داشته باشد.

به نظر می‌رسد که نمایشگر این دستگاه در محدوده‌ای بین 5.5 تا 5.7 اینچی قرار گرفته و از کیفیت تصویری فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) پشتیبانی کند. گفته می‌شود که حافظه داخلی آن 64 گیگابایتی است؛ اما در آینده‌ای نزدیک نسخه 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی نیز به آن اضافه خواهد شد. جدیدترین و شیرین‌ترین سیستم عامل گوگل؛ یعنی اندروید 7.0 نوقا بر روی آن پیش نصب شده است.

ماه سپتامبر برای دوستداران تکنولوژی ماه دوست داشتنی خواهد بود. شیائومی می نوت 2 نیز احتمالا در اواسط همین ماه منتشر خواهد شد. در زیر می‌توانید تصاویر شیائومی می نوت 2 را با کیفیتی عالی ببینید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*