لپ تاپ های یوگا بوک و یوگا 910 توسط لنوو معرفی خواهند شد

لپ تاپ های یوگا بوک و یوگا 910 توسط لنوو معرفی شدند

با شروع کنفرانس های نمایشگاه IFA 2016 برلین، لنوو از دو محصول جدید خود رونمایی کرد؛ یوگا بوک و یوگا 910 . لپ تاپ یوگا بوک (Yoga Book) با صفحه کلید تخت و صفحه‌ای که قابلیت نوشتن بر آن امکان‌پذیر است، و لپ تاپ یوگا 910 (Yoga 910)، جدیدترین محصول لنوو که قابلیت تبدیل به تبلت را خواهد داشت. با گجت نیوز همراه باشید.

یوگا بوک و یوگا 910 جدیدترین محصولات شرکت لنوو هستند

یوگا بوک در نسخه‌های اندروید و ویندوز 10 تولید و به ترتیب با قیمت‌های 499 و 549 دلار برچسب خواهد خورد. به دلیل اینکه صفحه کیبورد این لپ تاپ از حساسیت بالایی نسبت به فشار برخوردار است، شما می‌توانید به راحتی کاغذی را روی صفحه گذاشته و همزمان که روی کاغذ به نوشتن یا نقاشی کردن می‌پردازید، نوشته شما در لپ تاپ نیز دیده خواهد شد. به همین دلیل قادر خواهید بود دو نسخه از دست‌نوشته‌ی خود را داشته باشید. به دلیل اندازه جمع و جوری که این لپ تاپ دارد، شاید به عنوان یک کامپیوتر همه‌کاره قابل استفاده نباشد، اما می‌توانید با استفاده از آن به انجام کارهای بسیار مهمی بپردازید.

لپ تاپ های یوگا بوک و یوگا 910 توسط لنوو معرفی خواهند شد

لپ تاپ یوگا بوک کمی شبیه به سرفیس مایکروسافت است، با این تفاوت که تمرکز آن بیشتر روی نوشتن توسط کیبورد است تا صفحه نمایش. مشاهده اینکه نوشته‌ی روی صفحه نمایش با همان دستخط شما نوشته شده است، می‌تواند برای دیگران جالب توجه باشد. با لمس هر دکمه از صفحه کلید، آن دکمه با رنگ روشن‌تری به نمایش درخواهد آمد که این کار باعث تسلط بیشتر شما بر تایپ روی سطح خواهد شد. ممکن است ابتدای کار کمی سخت باشد، اما به مرور زمان، خواهید فهمید که این روش همان روشی است که همیشه دوست داشتید اینگونه تایپ کنید.

این لپ تاپ که حاصل سه سال تلاش طراحان شرکت لنوو است، مجهز به یک باتری با 15 ساعت دوام، چیپ اینتل مدل Atom x5، رم 4 گیگابایتی، 64GB حافظه داخلی و صفحه نمایش10.1 اینچی FullHD است که 1.52 پوند وزن و 9.6 میلیمتر ضخامت دارد. این لپ تاپ همچنین دارای یک قلم real pen با تکنولوژی Wacom و بدون نیاز به شارژ است.

لپ تاپ های یوگا بوک و یوگا 910 توسط لنوو معرفی خواهند شد

محصول دومی که  لنوو به معرفی آن پرداخت، لپ تاپ یوگا 910 است. این لپ تاپ دارای یک کیبورد فیزیکی با شکل و شمایل جدید با پد بزرگتر، صفحه نمایش 13.9 اینچی 4K با قاب‌های نازک‌تر نسبت به مدل‌های پیشین، مجهز به حسگر اثر انگشت است که همگی در بدنه‌ای از آلیاژ آلومینیوم منیزیم احاطه شده‌اند. به گفته لنوو، باتری این لپ تاپ با هر بار شارژ تا 15.5 ساعت کارکرد خواهد داشت. به علاوه اینکه از آخرین تکنولوژی اینتل با نام Intel Kaby Lake در پردازنده Core i7 این لپ تاپ استفاده شده است. جک هدفون این لپ تاپ onboard بوده و از قابلیت اتصال USB-C بهره برده است. لپ تاپ یوگا 910 با قیمت پایه 1299 دلار در ماه اکتبر (اواخر مهرماه) عرضه خواهد شد.

لپ تاپ های یوگا بوک و یوگا 910 از نظر ظاهری و کارآیی محصولات جالب توجهی هستند و انتظار می‌رود مورد استقبال کاربران و علاقمندان به محصولات این شرکت قرار بگیرند.

فروشگاه اینترنتی جانبی فروش اینترنتی انواع عینک واقعیت مجازی و دسته بازی موبایل حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*