تست سقوط گلکسی نوت 7 از فاصله 30 متری

ببینید: تست سقوط گلکسی نوت 7 از فاصله 30 متری

یکی از قابلیت‌های مهم گوشی گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) قابلیت ضد آب بودن آن است. اخیراً کاربران وب‌سایت GizmoSlip در ویدئویی که در یوتیوب منتشر شد، قابلیت ضد آب بودن این گوشی را به همراه میزان استحکام بدنه آن به چالش کشیدند؛ تست سقوط گلکسی نوت 7 در قالبی از یخ و از فاصله 30 متری! می‌خواهید بدانید نتیجه چه شد؟ با گجت نیوز همراه باشید.

همین چند روز پیش بود که خبر انفجار گلکسی نوت 7 حین شارژ شدن، طرفداران این گوشی را در بهت فرو برد. پس از آن،‌ کاربران وب‌سایت GizmoSlip تلاش کردند با تست سقوط گلکسی نوت 7 از فاصله 30 متری،‌ این ریسک را به جان خریده و در صورت سربلندی این فبلت، کمی از بهت خبرهای بد پیرامون آن بکاهند.

تست سقوط گلکسی نوت 7 از فاصله 30 متری، با موفقیت انجام شد

آنها گلکسی نوت 7 را در یک قالب یخ قرار داده و آن را از ارتفاع 30 متری به پایین رها کردند. خب، سؤال اینجاست که نتیجه چه شد؟ آیا تست سقوط گلکسی نوت 7 با موفقیت انجام پذیرفت؟ جواب مثبت است. این گوشی هم از تست سقوط سربلند بیرون آمد و هم از تست ضد آب بودن؛ و جالب این است که کاملا سالم و بدون خط و خش بود.

با وجود تست‌هایی که روی این گوشی انجام شد و مشخص شد که صفحه گوریلا گلس 5 این گوشی به راحتی خراش برمی‌دارد، سالم بیرون آمدن گلکسی نوت 7 از این تست سقوط کمی غافلگیرانه بود. البته شرکت کورنینگ (سازنده گوریلا گلس 5) بعدا اعلام کرد که این تست در شرایط مناسبی انجام نشده بود و علاوه بر این،‌ خراش‌ها با یک پارچه نرم کاملا از بین خواهند رفت. البته احتمال اینکه در حالت عادی گلکسی نوت 7 در قالب یخ قرار بگیرد و بیفتد،‌ تقریبا صفر است. اما به هر حال،‌ این تست میزان استحکام این گوشی را نشان می‌دهد.

پیشنهاد ما این است که اگر می‌خواهید از گوشی گران‌قیمت خود بیشتر مراقبت کنید،‌ حتما از یک صفحه و قاب محافظ در آن استفاده نمایید. ویدئوی زیر را ببینید تا از نتیجه تست سقوط گلکسی نوت 7 از فاصله 30 متری مطمئن شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. همین تست روی آیفون سیکس اس انجام شد که گوشی داغون شد و دیگه روشن هم نشد
    اپلی ها اینم از فلزی که از کاغذ نرم تره
    راستی دادگاه استفاده از پنلهای خراب در آیفونهای سال 2015 چیشد؟اپل تونست بخره دادگاه رو؟