گوشی اچ پی Elite X3

گوشی اچ پی Elite X3 آپدیت سالانه ویندوز 10 موبایل را اواسط سپتامبر دریافت می‌کند

پس از آغاز جهانی فروش گوشی اچ پی Elite X3 ، اینک پرچم‌دار ویندوزفونی شرکت اچ پی قصد دارد تا در اواسط ماه سپتامبر میلادی، آپدیت سالانه ویندوز 10 موبایل را در اختیار کاربران این هندست قرار دهد. این هندست با توجه به مشخصات سخت افزاری قدرتمندی که دارد می‌تواند روزنه‌ی امیدبخشی برای پلتفرم ویندوزفون مایکروسافت و طرفداران این شرکت باشد.

درست زمانی که گلکسی نوت 7 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 7) بهترین انتخاب بسیاری از طرفداران اندروید است، گوشی اچ پی Elite X3 به قدرتمند‌ترین دیوایس مجهز به ویندوز 10 موبایل تاریخ تبدیل شده و به خوبی توانسته طرفداران مایکروسافت را به سمت خود جذب کند.

گوشی اچ پی Elite X3 اخیراً در بسیاری از کشورهای اروپایی و همچنین ایالات متحده عرضه شده است؛ بنابراین اگر شما هنوز هم یکی از طرفداران ویندوز 10 موبایل هستید، این گوشی ویندوزی می‌تواند پرچم‌دار کاملی برای شما باشد.

گوشی اچ پی Elite X3اما چیزی که این محصول قادر به ارائه آن (حداقل تا چند روز آینده) نیست، آپدیت سالانه ویندوز 10 موبایل خواهد بود. با این حال این قضیه نمی‌تواند یک شکست برای کمپانی اچ پی به حساب آید؛ چرا که تنها یک هفته از عرضه آپدیت سالانه ویندوز 10 موبایل توسط مایکروسافت می‌گذرد.

خبر خوب این است کسانی گوشی اچ پی Elite X3 را خریداری کرده‌اند قادر خواهند بود در تاریخ 13 سپتامبر (23 شهریور) یا روزی نزدیک به آن دریافت می‌کنند. بنابراین اگر اچ پی پای تعهد خود باقی بماند، چیزی حدود دو هفته دیگر این کاربران قادر به دریافت به‌روزرسانی جدید ویندوز 10 موبایل خواهند بود.

مشخصات گوشی اچ پی Elite X3

بد نیست فلش بکی به مشخصات این محصول بزنیم و کمی با پرچم‌دار ویندوزفون آشنا شویم. اچ پی در واقع گوشی هوشمند رده بالایی را ارائه کرده است. اول از هر چیزی، این فبلت از یک صفحه نمایش 5.96 اینچی با پنل AMOLED برخوردار است که قادر به پشتیبانی از رزولوشن Quad HD بوده و توسط صفحه محافظ گوریلا گلس 4 محافظت می‌شود.

این گوشی ویندوزی در زیر قاب نیز از سخت افزاری قدرتمند میزبانی خواهد کرد. گوشی  اچ پی Elite X3 حاوی یک پردازنده 4 هسته‌ای و تراشه‌ی اسنپدراگون 820 است که با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. البته شما می‌توانید این فضا را توسط یک کارت میکرو SD افزایش دهید. علاوه بر این‌ها از سیستم‌های ارتباطی این گوشی ویندوزی نیز باید به اسکنر اثر انگشت، اسکنر عنبیه چشم و یک درگاه USB نوع C اشاره کرد.  همچنین این محصول از بدنه‌ای مقاوم در برابر آب و دارای استاندارد IP67 برخوردار است.

در قسمت پشتی یک دوربین 16 مگاپیکسلی همراه با فلش LED قادر به تهیه تصاویر زیبا و با کیفیتی است و بر روی پنل جلویی نیز از یک دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*