ثبت نام iADC 95 آغاز شد؛ به سادگی گاز زدن یک سیب خوش‌مزه وارد دنیای برنامه نویسی اپل شوید!

ثبت نام iADC 95 آغاز شد؛ به سادگی گاز زدن یک سیب وارد دنیای برنامه نویسی اپل شوید!

برنامه نویسی اپل و آموزش زبان‌های آبجکتیو سی و سوئیفت برای وارد شدن به حوزه‌ی برنامه نویسی آیفون، آیپاد و آیپد، موضوعی است که علاقه‌مندان بسیاری دارد، اما منابع آموزشی کاربردی به زبان فارسی درباره‌ی آنها بسیار سخت پیدا می‌شوند. به همین دلیل در رویداد یک روزه‌ی iADC 95 تمام علاقه‌مندان به این حوزه می‌توانند با حضور در کارگاه‌های عملی، از اطلاعات برترین توسعه دهندگان اپل ایران بهره ببرند.

ما به همراه جمعی از برترین و موفق‌ترین توسعه دهندگان دنیای اپل در کشور عزیزمان ایران گرد هم آمده‌ایم تا اولین و بزرگترین رویداد برنامه‌نویسی پلتفرم‌های نرم افزاری اپل شامل سیستم عامل آی او اس، مک او اس و واچ او اس را برگزار کنیم. رویدادی یک روزه، که قرار است لحظات مفرحی را برای شرکت‌کنندگان فراهم کند و هنگام خروج از مراسم در پایان، آنها را به همراه دانشی بسیار مدرن، کاربردی و درآمدزا از مهارت برنامه‌نویسی بدرقه کند.

در کنفرانس بزرگ توسعه دهندگان اپل، کد ببینید، کد بزنید و لذت ببرید!

ثبت نام iADC 95 آغاز شد؛ به سادگی گاز زدن یک سیب خوش‌مزه وارد دنیای برنامه نویسی اپل شوید!

در این رویداد یک روزه شما عزیزان ابتدا پذیرش می‌شوید و کارت ورود را دریافت ‌می‌کنید. بعد از یک پذیرایی لذت‌بخش و گپی دوستانه به سراغ سخنرانی افتتاحیه می‌رویم؛ جایی که درباره‌ی وضعیت درآمدزایی برنامه‌نویسی اپل در ایران صحبت می‌شود و مقدمه‌ای از این حوزه به شرکت‌کنندگان داده می‌شود. سپس بعد از یک پذیرایی کوتاه، نوبت به کارگاه‌های کاربردی و عملی iADC 95 می‌رسد که جذاب‌ترین بخش این رویداد را تشکیل می‌دهند.

 در این کارگاه‌ها شما با کدنویسی و روش استفاده از نرم افزار ایکس کد، برنامه نویسی با زبان سوئیفت، طراحی رابط کاربری جذاب و اصولی برای نرم افزارهای امروزی، ساخت بازی‌های ساده و اعتیادآور، ساخت بازی با استفاده از ابزارهای گرافیکی و بدون نیاز به کدنویسی، نوشتن توییک برای سیدیا و دنیای جیلبریک و ساخت اپلیکیشن به صورت کراس پلتفرم و با استفاده از دیگر زبان‌ها آشنا می‌شوید.

برترین‌های ایران میزبان حضور گرم شما خواهند بود

در ضمن، پذیرایی با یک ناهار لذیذ، گپ و گفت‌های صمیمانه با جمعی از موفق‌ترین‌های بازار برنامه نویسی ایران، سخنرانی‌های تخصصی درباره‌ی برنامه نویسی برای آی او اس و چند وعده پذیرایی میان‌وعده نیز کمک می‌کنند که به هیچ وجه از گذراندن روز خود در این کنفرانس پشیمان نشوید!

در نهایت نیز بعد از یک سخنرانی نهایی، برندگان مسابقه‌ی طراحی و ساخت اپلیکیشن توسط داوران اعلام و جوایز نفیسی به سه اپلیکیشن برتر اهدا خواهد شد. در پایان مراسم نیز مدارک شرکت در این رویداد آموزشی به شرکت‌کنندگان اهدا و هدایایی از طرف برگزارکنندگان و اسپانسرها به آنها تقدیم خواهد شد.

در رویداد iADC 95، سازندگان برترین و پرفروش‌ترین بازی‌ها و نرم افزهای آی او اس کشور نظیر احمد هاشمی، علی ناد علی‌زاده مدیر تیم تاد، سعید ادریسی، نوید میرزاآقازاده، ابراهیم طاهرنژاد، رضا اخوندی و محمد سعید کیان‌زاده (سازندگان بازی‌ها و اپلیکیشن‌های رسیور، فروت کرفت، آنتن، پرسیتی، فروشگاه سیبچه و …) به سخنرانی و اجرای برنامه‌های آموزشی خواهند پرداخت تا شرکت‌کنندگان با راز و رمز توسعه‌ی اپلیکیشن و بازی‌های موفق در بازار ایران آشنا شوند.

با تخفیف ویژه‌ی گجت نیوز ثبت نام کنید، ظرفیت محدود است!

این همایش قرار است در مرکز همایش‌های برج میلاد و در سالن سعدی برگزار شود. شما عزیزان گجت نیوزی می‌توانید با مراجعه به لینک ثبت نام در سایت ایوند و وارد کردن کد تخفیف gadgetnews در قسمتی که با عبارت «کد تخفیف دارم» مشخص شده است، ثبت نام خود را ۱۰ درصد ارزان‌تر انجام دهید. برای مشاهده‌ی اطلاعات بیشتر نظیر برنامه‌ی زمان‌بندی همایش، محتوای کارگاه‌ها و اساتید آنها، ثبت اپلیکیشن برای مسابقه و دیگر اطلاعات می‌توانید با کلیک کردن بر روی بنر زیر، به سایت رسمی iADC 95 مراجعه کنید:

ثبت نام iADC 95 آغاز شد؛ به سادگی گاز زدن یک سیب خوش‌مزه وارد دنیای برنامه نویسی اپل شوید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*