رندر می نوت 2

رندر می نوت 2 نمایشگر دو لبه منحنی و دوربین دوگانه آن را به نمایش درآورد

رندر می نوت 2 در فضای آنلاین ظاهر شد و وجود دوربین دوگانه و نمایشگر دو لبه منحنی آن را تایید کرد. دیروز مشخصاتی از یک دستگاه جدید به بیرون درز کرد که انتظار می‌رفت مربوط به گوشی شیائومی می نوت 2 (Xiaomi Mi Note 2) باشد. به نظر می‌رسد که این دستگاه به 6 گیگابایت رم مجهز شده و از این جهت اولین گوشی شیائومی است که با چنین اندازه از حافظه رم معرفی می‌شود.

با توجه به اطلاعاتی که روز گذشته منتشر شد و همچنین گمانه زنی‌هایی که درباره این دستگاه انجام می‌شود، شیائومی می Note 2 احتمالا دارای یک نمایشگر فول اچ دی 5.5 اینچی خواهد بود. پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 820 با سرعت پردازش 2.15 گیگاهرتز در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو 530 به آن قدرت داده، 64 گیگابایت حافظه داخلی داشته و گفته می‌شود که به جدیدترین سیستم عامل گوگل، اندروید 7.0 نوقا مجهز خواهد شد.

رندر می نوت 2 وجود دوربین دوگانه و پورت یو اس بی نوع C را تایید می‌کند

در حالی که شایعات قبلی نشان داده بود که در گوشی Xiaomi Mi Note 2 تراشه اسنپدراگون 821 کوالکام به خدمت گرفته خواهد شد، اما خبر منتشر شده در روز گذشته پردازنده مرکزی را نشان می‌دهد که سرعت کلاک آن با اسنپدراگون 820 همخوانی دارد. سرعت پردازش تراشه اسنپدراگون 821 کوالکام بیش از 10 درصد سریع تر از مدل قبلی این کمپانی، اسنپدراگون 820 است. علاوه بر این مدل 64 گیگابایتی که دیروز نقل محافل خبری بود، درباره مدلی از این دستگاه صحبت می‌شود که گویا به 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. می‌تواند نسخه هیجان انگیزی باشد.

رندر می نوت 2 به تازگی منتشر شد و نمایی از طراحی این گوشی را آشکار کرد. طراحی این فبلت تا حدودی ما را به یاد فبلت جدید سامسونگ، گلکسی نوت 7 می‌اندازد.

رندر شیائومی می نوت 2 وجود نمایشگر دو لبه منحنی و دوربین دوگانه آن را تایید می‌کند. پورت یو اس بی نوع C نیز به خوبی در این رندرها نشان داده شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*