آپدیت جدید اپلیکیشن بینگ

آپدیت جدید اپلیکیشن بینگ با قابلیت‌های جدید از راه رسید

در روزی که سرویس جست و جوی گوگل چند بازی جدید را معرفی کرد، آپدیت جدید اپلیکیشن بینگ – سرویس جست و جوی دیگر – از راه رسید. در گذشته اینترنت در انحصار بخش جست و جوی گوگل بود، اما حالا رقبای دیگری نظیر بینگ (Bing) از راه رسیده‌اند تا با امکانات جدید خود گوی سبقت را از گوگل پیش ببرند؛ امری که به نظر غیر ممکن می‌آید. این سرویس در سال 2009 رونمایی شد تا به یک رقیب جدی برای گوگل بدل شود. این سرویس یک نسخه اندرویدی نیز به همراه دارد و حالا آپدیت جدید اپلیکیشن بینگ در اندروید از راه رسیده است.

آپدیت جدید اپلیکیشن بینگ میزبان قابلیت‌های جدیدی است

در این مطلب می‌خواهیم به بررسی قابلیت‌های آپدیت جدید اپلیکیشن بینگ بپردازیم. بخش جست و جوی موسیقی و همچنین قابلیت پیش نمایش ویدیو‌ها حالا به نسخه اندرویدی این سرویس اضافه شده‌اند. قابلیت جست و جوی موسیقی مدت‌هاست که در سرویس‌های مختلف سرچ اینترنتی متداول شده است، با این حال حضور آن در بینگ را به فال نیک می‌گیریم؛ برای آنهایی که نمی‌دانند باید بگوییم که این بخش قادر به شناسایی و نمایش نام موسیقی در حال پخش در گوشی کاربران است. علاوه بر این کاربران می‌توانند به جست و جوی لیریکس (متن آهنگ‌ها) در سرویس بینگ بپردازند. بنابراین کاربران از این پس قادر به شناسایی موسیقی و سپس پخش آن به همراه ویدیو موزیک یا متن آهنگ هستند.

قابلیت پیش نمایش ویدیو از نسخه دسکتاپ سرویس بینگ به اپلیکیشن اندرویدی آن آمده است؛ به لطف این قابلیت، کاربران پیش نمایشی از ویدیوهای جست و جو شده خود را تماشا می‌کنند.

علی رغم حضور برنامه Google Now در اندروید با قدرت بالای آن، بد نیست کاربران اپلیکیشن بینگ را در این پلتفرم امتحان کنند، این برنامه حاوی قابلیت‌های ویژه و منحصر به فردی است که مطمئنا مورد توجهتان قرار می‌گیرد؛ این برنامه قادر است هر روز والپیپر جدیدی را بر روی هوم اسکرین کاربران قرار دهد. این برنامه حتی حکم یک مرورگر را در گوشی اندرویدی شما ایفا می‌کند. نظر شما در مورد این خبر چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*