تاریخ معرفی آیفون 7

تاریخ معرفی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس فاش شد

در حالی که برخی از منابع خبری تاریخ معرفی آیفون 7 (iPhone 7) و آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus) را هفتم سپتامبر (17 شهریور) و تاریخ پیش خرید آن را دو روز بعد از معرفی اعلام کرده بودند، اما ظاهرا در تاریخ ذکر شده، خبری از رونمایی این دو گوشی شرکت اپل نخواهد بود. با گجت نیوز همراه باشید.

ظاهرا تاریخ معرفی آیفون 7 و 7 پلاس روز جمعه 26 شهریور خواهد بود

شایعاتی که چند وقتی است پیرامون تاریخ معرفی آیفون 7 و 7 پلاس به گوش می‌رسد، مدام در حال تغییر است. اما ظاهرا این تصمیم قطعی است و شرکت اپل قصد دارد تاریخ معرفی از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را به 16 سپتامبر (26 شهریور) موکول نماید. البته گویا شایعات قرار نیست به همین راحتی دست از سر این موضوع بردارند به طوری که تاریخ دیگری نیز بر سر زبان‌ها افتاده است. ایوان بلاس در توییت خود به طور قطعی تاریخ عرضه آیفون 7 و 7 پلاس را همان 16 سپتامبر عنوان کرده در حالی که خبرهای رسیده از شرکت AT&T این تاریخ را 23 سپتامبر (2 مهر) عنوان نموده است.

بلاس در توییت خود همچنین گفته که یک هفته پس از معرفی مدل‌های جدید آیفون، این گوشی‌ها در فروشگاه‌های اپل موجود خواهند شد. نکته جالب توجه درمورد این اختلاف نظر در خصوص تاریخ معرفی آیفون 7 و 7 پلاس این است که هر دوی آنها در روز جمعه اتفاق خواهد افتاد و همانطور که می‌دانید، شرکت اپل آیفون های قبلی خود را نیز در روز جمعه معرفی کرده بود.

بر اساس مشخصاتی که قبلا از گوشی‌های جدید شرکت اپل درز کرده بود، در آیفون 7 از جک صدای 3.5 میلیمتری خبری نخواهد بود که این دلالت بر ضد آب بودن آن دارد. درون این گوشی از چیپ‌ست A10 و یک باتری 1960mAh استفاده شده است. آیفون 7 پلاس نیز دارای همین مشخصات ولی در مدل‌هایی با حافظه داخلی 32، 128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود. به علاوه اینکه نسخه بزرگ‌تر دارای 50% رم بیشتر (3GB of RAM) و دوربین دوگانه در قاب پشتی است.

تاریخ معرفی آیفون 7 تاریخ معرفی آیفون 7